30 שנה אחרי: משינה חושפת שיר שנגנז

הלהקה חוזרת לאחד האלבומים האהובים שלה, "שיא הרגש", שיצא ב-93, ומוציאה מהדורה חדשה שלו • הגרסה הדיגיטלית תכלול את "להתראות אהובתי", שיר שנגנז לפני שלושה עשורים, שמצאו החברים תוך כדי הנבירה בארגזים

משינה - להתראות אהובתי (מיקס 2024) // צילום: עמליה זילברשץ בנאי

בעודנו מתרפקים בחודשים האחרונים על המוזיקה הישראלית, משוועים לימים ולצלילים של פעם, חוזרת להקת משינה לאחד האלבומים האהובים שלה, "שיא הרגש", שיצא ב-93, ומוציאה מהדורה חדשה עם שיר שהוקלט ונגנז לפני 30 שנה.

עטיפת האלבום של משינה, צילום: יח"צ

האלבום, שהגיע למעמד של זהב תוך שבועיים, ומכיל את "נגעה בשמיים", "גברת שרה השכנה", "דני" ועוד, הוא סוג של מסע בזמן לתקופה אחרת. חברי הלהקה החליטו להוציא מהארגזים את הסלילים של האלבום המקורי, שהוקלט בינואר 1993 על ידי יעקב מורנו, להעביר אותם לפורמט דיגיטלי, להרחיב את פלטת הסאונד ולתת לשירים חיים חדשים במהדורה חדשה, "פחי שואו והמופע של שיא הרגש".

משינה, צילום: עמליה בנאי

המדורה מורכבת משירי האלבום המקורי שעברו תהליך מיקסים מחדש על ידי רונן רוט, עם האפשרויות והטכנולוגיה של שנת 2024. המהדורה החדשה תצא גם על גבי תקליט שמכיל תמונות מהארכיון של הלקה שצילם ברי פרידלנדר בתקופת העבודה על האלבום ולא שוחררו מעולם, ותכיל גם את "להתראות אהובתי", שיר שהוקלט ונגנז לפני 30 שנה שמצאו החברים תוך כדי הנבירה בארגזים, ומצורף כרצועות בונוס במהדורה הדיגיטלית של "פחי שואו והמופע של שיא הרגש".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר