ליאם גלאגר משתלח במעריצי אואזיס: "תשתקו ותקנו כרטיסים בכריעה"

על רקע הביקורת של המעריצים בעולם ממחירי הכרטיסים המופקעים, הכוכב הגיב - ועורר סערה ברשת • "הגישה של המעריצים מחורבנות", כתב

אואזיס. צילום: ללא

ליאם גלאגר מצא עצמו בסוף השבוע הזה במרכזה של תחלופת ציוצים טעונה עם מעריצי אואזיס בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר). לאחר שאלה הביעו את התרעומת שלהם כלפי מחירי הכרטיסים המופקעים למסע האיחוד של הלהקה, הוא הצהיר כי הוא "חש סיפוק" ממסע ההופעות הקרב אך באותה הנשימה ציין כי "הגישה של המעריצים מחורבנת וכי הוא שמח מכך שיש דברים שלא משתנים".

"אואזיס חוזרים, אין בעד מה. אני שומע שהגישה שלכם מסריחה. טוב לדעת שיש דברים שלא משתנים", צייץ. בהמשך כשנשאל על ידי גולש כיצד הוא מרגיש השיב: "מדושן עונג. אמרתי לכם שנתאחד ביום בהיר אחד", כתב. בהמשך נשאל אם נשארו כרטיסים והשיב בציניות: "מלא אבל הם יקרים ממש. מאה אלף פאונד והם בכריעה בלבד", כתב והתבדח כי אמא שלו ושל אחיו נואל מבואסת שלא הצליחה להשיג כרטיס וכי נשארו רק כרטיסים בכריעה. כשנתקל בציוץ של מעריץ שזעם על מחירי הכרטיסים המופקעים ואמר שלא ציפה שהם יעשקו את המעריצים כפי שעשו וטען כי מדובר בבושה, ליאם השיב לו בקצרה: "סתום את הפה".

מאז הוכרז האיחוד בין האחים נואל וליאם גלאגר לאחר 15 שנות נתק וסכסוך אישי ומקצוע מעריצי הלהקה ברחבי העולם בהיסטריה, כשמאות אלפים מנסים להשיג כרטיסים לאחת מההופעות שנקבעו - ונתקלים בקשיים ובמחירים מופקעים שעוררו זעם רב.

בשבוע שעבר פורסם כי חברת Ticketmaster תיחקר על ידי ממשלת בריטניה לאחר שאלפי מעריצים נותרו מאוכזבים כשלא הצליחו להשיג כרטיסים דרך האתר הרשמי של החברה לסיבוב ההופעות, כששרת התרבות הבריטית, ליסה ננדי, התחייבה לבדוק את השימוש של Ticketmaster ב"תמחור דינמי", שגרם למחירי הכרטיסים לעלות במאות פאונד בזמן שהמעריצים היו בתורים באינטרנט וחיכו לקנות אותם. בתגובה לכלל הביקורות, פרסמה אואזיס הודעה בה נאמר כי ההחלטות על מכירת הכרטיסים התקבלו על ידי המפיקים והמנהלים והלהקה עצמה לא הייתה מודעת לשימוש במנגנון התמחור הדינמי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר