"זה לא מפחיד אותי": בן-אל תבורי ממשיך בכל הכוח

הזמר מוציא באופן סמלי שלושה שירים חדשים מתוך האלבום הבא, וזאת בתאריך 3 במרץ • דמות המלאך, המוטיב שנחשף כבר בסינגל הראשון, ממשיכה ללוות את האלבום עם מסרים רוחניים

בן-אל תבורי. צילום: משה נחומוביץ

האלבום חדש של בן-אל תבורי עדיין בתהליך עבודה, עובר התאמות ושינויים מאז 7 באוקטובר. היום מחליט תבורי להפתיע את הקהל שלו ולהוציא שלושה שירים חדשים מתוכו, בתאריך הנבחר 3 במרץ בשעה שלוש בצהריים.

בן-אל תבורי, צילום: משה נחומוביץ

דמות המלאך, המוטיב שנחשף כבר בסינגל הראשון, ממשיכה ללוות את האלבום עם המסרים הרוחניים לפיהם מלאך מספר שלוש שומע את המחשבות שלנו ומזכיר לנו לזמן מחשבות חיוביות כל הזמן, ובמיוחד בזמנים קשים ומאתגרים כמו אלה.

שלושת השירים החדשים הם "לא מפחיד אותי", "בדרך הביתה" ו"דוך לחלל".

"לא מפחיד אותי" נכתב על ידי אבי אוחיון, בן-אל תבורי, אופק כהן ואסי טל שגם אחראי על ההפקה המוזיקלית; "בדרך הביתה" נכתב על ידי בן-אל תבורי, ניאל סגל ומאור חביביאן, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי אסי טל, ואת "דוך לחלל" כתב והלחין ניאל סגל בהפקתו המוזיקלית של אסי טל.

בן-אל תבורי, צילום: פול סגל

"עבר חודש מאז יציאת הסינגל הראשון שלי כאמן סולו והבנתי כמה מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מחיי. נדהמתי מכל התגובות החיוביות והחיזוקים מהקהל", מספר בן-אל. "אז בפה מלא אני יכול להגיד שמצאתי את הדרך הביתה אחרי תקופה של שקט וחיפושים ושאני לא אתן לרעשי רקע מקום כי זה לא מפחיד אותי... כולי תקווה שבמתווה הקרוב נראה את כל החטופים בביתם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר