מייגן מרקל (סוג של) חזרה לשורשי המשחק שלה לאחר כחמש שנות הפוגה, מאז נישואה לנסיך הארי ב-2018.
למרבה הפלא לא מדובר בתפקיד חדש בסדרה או בסרט - אלא דווקא בפרסומת טרייה למותג קפה מצליח. הדוכסית בת ה-42 מסאסקס צצה במפתיע בסרטון אינסטגרם של המותג Clevr, שהועלה אתמול לרשת, ומגלמת בו שלל תפקידים - כניצבת.
בין היתר ניתן לראות את מרקל נכנסת חזק לתפקיד כעובדת מחסן שאורזת בחריצות חבילות שי (לקראת הכריסמס כמובן); כחברה ממושקפת "קצת חנונית ומאוד חכמה" בצוות הדיגיטל שמקלידה משהו במחשב (או לפחות עושה כאילו שהיא מקלידה); וכאשת אדמיניסטרציה נחושה שמפשפשת במקרר ושולפת ממנו כוס קפה - אותה היא מושיטה להאנה מנדוזה, מייסדת ומנכ"לית החברה, שמדברת למצלמה ומודה לכל העובדים המסורים.
View this post on Instagram
אז מה הוביל את מרקל להשתתף בסרטון הקצר? אל חשש, זה לא שהגברת המלכותית זקוקה חלילה להשלמת הכנסה. למען האמת היא אפילו לא עושה את זה בשביל מארז קפה חינם שמחולק למשפיענים בתמורה לסיקור אוהד. מרקל, למעשה, היא אחת מבעלי המניות והמשקיעים הבולטים של Clevr - מותג קליפורני המתגאה בייצור משקאות קפה ותה בריאים, טבעוניים ונטולי סוכר המבוססים על מזונות-על (סופרפודס), ואפילו חזקים באדפטוגנים להפגת מתח.
למעשה, מוצרי הדגל של חברה מכונים "סופר-לאטה" - שילוב בין "לאטה" ו"סופרפוד" - ויש גם "סופר-תה" ומבחר אקססוריז דוגמת שייקרים, מקציפים וכו', להשלמת החוויה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו