כוכבת "דברים מוזרים" חושפת: זהו החבר היחיד שלה מצוות השחקנים

למרות שבסדרת הלהיט של נטפליקס כולם נראים מגובשים וקרובים, מילי בובי בראון (הלוא היא אילבן בשבילכם) מספרת בראיון חדש כי יש רק אחד ויחיד שאותו היא רואה כחבר

מילי בובי בראון כאילבן ב"דברים מוזרים". צילום: נטפליקס

על המסך הם נראים כמו חבורת בני נוער מגובשת שמוכנים להקריב את חייהם אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד, אבל מתברר שבחיים האמיתיים יש למילי בובי בראון רק חבר אמיתי אחד מכל צוות "דברים מוזרים" - ובתעשיית הבידור בכלל.

נואה שנאפ מ"דברים מוזרים" רוקד לצלילי נועה קירל (ארכיון)

בראיון חדש שהעניקה לעיתון הסאנדיי טיימס הבריטי, חשפה הכוכבת בת ה-19, שמגלמת כמובן את אילבן בסדרת הלהיט מבית נטפליקס, שהאדם היחיד שהוא מוכנה לקרוא לו "חבר" מכל עמיתיה המפורסמים הוא נואה שנאפ - וויל באיירס בשבילכם. "יש לי יחידה תומכת גדולה מאוד, ואני חושבת שאם יש לך חברים שבאמת אכפת להם ממך, אז זה עוזר מאוד", אמרה בראון, ואז הטילה את הפצצה: "אין לי הרבה חברים מהתעשייה, רק את נואה וכמה חברים מהקולג'".

מילי בובי בראון ונואה שנאפ ב"דברים מוזרים", צילום: באדיבות נטפליקס ישראל

ומה לגבי המחשבה שהעונה הבאה והחמישית של "דברים מוזרים" - שהעבודה עליה תתחדש לאחר סיום שביתות השחקנים והתסריטאים בהוליווד - תהיה האחרונה שלה? מתברר שהשחקנית דווקא לא נרתעת ממה שעתיד לבוא, אלא להיפך. "אני לגמרי מוכנה לסגור את הפרק הזה של חיי ולפתוח פרק חדש. זה כמו לסיים בית ספר תיכון. את מוכנה להמשיך לפרוח ולשגשג, ואת מודה על הזמן שהיה לך שם, אבל הגיע הזמן לחיות את החיים שלך".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Millie Bobby Brown (@milliebobbybrown)

אם כבר מדברים על החיים האמיתיים, אין ספק שבראון מתכוננת לקראת האירוע המכונן הגדול הבא של חייה: נישואיה לג'ייק בונג'יובי - בנו של הרוקר ג'ון בון ג'ובי. השניים הודיעו על אירוסיהם באפריל האחרון, והכוכבת סיפקה עוד קצת פרטים על סיפור האהבה הנוצץ באותו ראיון לטיימס. "רצתי לאימא שלי ואמרתי לה 'אני מאוד מאוד מחבבת אותו!'. אחרי שנפגשנו, ידענו שלא נרצה לעזוב זה את זו. אי אפשר לקבוע במדויק למה מישהו הוא האחד, זו רק ההרגשה שאת יודעת שזה האדם שאת רוצה לבלות איתו את כל הזמן שלך", התמוגגה בראון, והוסיפה שהיא אפילו לא התלבטה אם להסכים להצעת הנישואים של ג'ייק. "הדבר היחיד שהיה לי ברור (בחיים) זה הוא, אז לא הייתי צריכה לחשוב יותר מדי". מודים, אנחנו קצת מקנאים - ולו רק בשל העובדה שבון ג'ובי ישיר בחתונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר