יעל שלביה הגישה תלונה במשטרה על מטרידן

הדוגמנית וזוגתו של עומר אדם הגישה את התלונה על אדם חשוד אשר לטענתה עוקב אחריה • היא אף אמרה כי הוא הצליח להגיע פעם אחת לאזור מגוריה

יעל שלביה. צילום: משה בן שמחון

יעל שלביה התלוננה במשטרה כי היא חווה הטרדות מצד אדם שמבצע מעקב אחריה. על פי החשד, אותו אדם הטריד את הדוגמנית והפרזנטורית באמצעים נוספים מלבד המעקב הפיזי ועשה שימוש גם בטלפון הסלולארי וברשת החברתית כדי לשבש את שגרת יומה. שלביה טענה עוד כי המטריד אף הגיע פעם אחת לאזור מגוריה.

יעל שלביה, צילום: אסף לב

במשטרת ראשון לציון פתחו בחקירה בעקבות התלונה שהגישה שלביה על הטרדה, והצליחו להגיע אל החשוד שזומן לחקירה בעניין היום (חמישי), כך על פי חדשות 13, שפרסמו אודות המקרה לראשונה. את ההטרדות ביצע החשוד באמצעות שימוש ברשת החברתית אינסטגרם וגם באמצעות שיחות טלפון, זאת מלבד המעקב הפיזי אחר הדוגמנית.

בשלהי חודש נובמבר האחרון פרסמה שלביה פוסט, כ-50 ימים לאחר טבח 7 באוקטובר שבו הודיעה על שינוי בתכנים שהיא מעלה לרשת החברתית. "מרגיש שזה ממש מנותק להעלות את היום יום שלי, את השגרה, את העבודה, ודברים שאני כל כך אוהבת לשתף", כתבה. "אחרי יותר מחודש, החלטתי שאנסה קצת יותר לשתף ולחזור לשגרה קצת", חלקה אז בפני מעל מיליון עוקביה.

יעל שלביה, צילום: בן אברבנל

נזכיר כי שלביה אינה הדמות המפורסמת היחידה שמתמודדת עם הטרדה לכאורה בימים אלה. דניאל גרינברג סיפרה השבוע לעוקביה על מציאת דירה חדשה שאליה תעבור בקרוב, אחרי שהתלוננה במשטרה על גבר שמטריד את מנוחתה ומתצפת על ביתה. בסשן שאלות ותשובות שערכה עם העוקבים שלה בתחילת החודש, היא נשאלה בנושא והגיבה כך: "זה נשמע פסיכוטי, אבל אפילו כאן, עכשיו, כשאני ככה מדברת איתכן, מאוד יכול להיות שפשוט סבבה לו לשבת במרפסת שלו, בחלון שלו, ופשוט לתצפת".

מטעמה של שלביה נמסר: "אין תגובה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר