"זה הכל בשבילי": אחרי הטרגדיות והכאב - יעל בר זוהר זוכה לרגעים של נחת

החודשים האחרונים של מגישת הטלוויזיה לוו בהרבה כאב וצער כשאיבדה אנשים יקרים ממשפחתה • אמש היא זכתה לכמה רגעים של שמחה ותחושת סיפוק כששני בניה שבו מחופשה

יעל בר זוהר. צילום: אינסטגרם

יעל בר זוהר, שמרבה לשתף את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם בהשלכות הנפשיות של הטרגדיות המשפחתיות שאיתן התמודדה בשנה האחרונה עם הירצחו של עילי ברעם ז"ל, אחיינו של בעלה, בטבח 7 באוקטובר, מותו של חמה ניסים זו-ארץ ז"ל, ולאחרונה התייתמותה מאביה מנחם בר זוהר ז"ל, העניקה אתמול (שלישי) הצצה ליום של אושר גדול כשתיעדה את הרגעים בהם שני בניה יהלי ואורי חזרו מחופשתם במחנה הקיץ.

יעל בר זוהר מעלה זיכרונות (ארכיון)

את הבוקר פתחה אמש בר זוהר במצב רוח טוב במיוחד. "הדרך הטובה ביותר להתחיל את היום", כתבה על רקע תמונה שלה עם חיוך גדול בזמן שהתאמנה בפילאטיס מכשירים. בתיעוד השני מהשיעור היא גם השחילה משפט שכלל הומור עצמי. "פרימה בלרינה", כתבה בכותרת לסרטון קצר שהעניק הצצה לגולשים מהזמן שהקדישה לעצמה לטובת כושר גופני.

הסטורי של יעל בר זוהר, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

שעות לאחר מכן תיעדה בר זוהר את המפגש המרגש עם בניה שחזרו ממחנה הקיץ. "חיים של אימא! היה שווה בשביל לקבל כזה חיבוק אוהב!", הכריזה על רקע צילום שלה מתחבקת עם בנה אורי.

הסטורי של יעל בר זוהר, אינסטגרם, צילום: אינסטגרם

בתמונה נוספת שהעלתה בר זוהר היא כבר תיעדה את שלושת ילדיה בהרכב מלא. על רקע תמונה של שלושתם, כשיהלי, האח הבכור נושק לבתה ליה בזמן שחובקה על ידי בנה האמצעי אורי, היא כתבה: "אז הבנים חזרו ממחנה הקיץ וליה התגעגעה אליהם בשיגעון! לראות אותה קופצת מאושר על האחים שלה, זה הכל בשבילי", תיארה את תחושת הנחת שהרגע המרגש הסב לה. "רגעים של חסד שצריך לחבק ולהודות עליהם", הזכירה בסיום לעצמה ולעוקביה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר