"הצל" נגד אביב גפן: "אפס, חלאת אדם"

הראפר תקף בחריפות את הזמר והיוצר בעקבות דברים שאמר במהלך מופע מחווה לאביו יהונתן גפן ז"ל שהתקיים בתל אביב • "סיפר שהתמתן עבור הופעות בוועדי עובדים"

הצל ואביב גפן. צילום: גדעון מרקוביץ', משה שי

בסוף השבוע האחרון התקיים מופע מחווה למשורר ואיש התרבות יהונתן גפן ז"ל בהיכל התרבות בתל אביב. מי שלקח חלק במופע היה בנו, הזמר והיוצר אביב גפן, שהתבטא על הבמה באופן קשה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו כשאמר "אני מרגיש שטוב לביבי שהם (החטופים) שם, מתים אחד ועוד אחד". אמש (ראשון) יואב אליאסי ("הצל") לא התאפק ושלח חיצים לעבר גפן בפוסט שהקדיש לדבריו השנויים במחלוקת.

"איך פח האשפה הזה שנקרא אביב גפן עבד עליכם כשהוא סיפר לכם שהוא התמתן עבור הופעות בוועדי עובדים, שהוא כבר לא שמאלני כדי לקבל חיבוק מהרחוב, שהוא כבר לא נגד חרדים כדי לקבל פרסומות בבני ברק, שהוא כבר לא שונא ימנים ומתנחלים ולא עושה דה-לגיטימציה ומספר בטלוויזיה הזרה שאנחנו צבא כיבוש, שהוא מאמין באחדות ופיוס כל עוד הכבשים קונים כרטיסים להופעות, ושהוא כבר לא קורא להשתמטות משירות צבאי כי צריך להופיע מול חיילים", כתב אליאסי. "בקיצור, עבד עליכם בעיניים. זה חלאת אדם המכונה אביב גפן".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Yoav Eliassi‎‏ (@‏‎i_am_the_shadow‎‏)‎‏

בהמשך ערך השוואה בין התנהלותו כאמן להתנהלותו של גפן. "כשאני עולה לבמה, אני סותם את הפה שלי גם כשיש לי מה להגיד", טען. "כדי שאם אדם אחד שקנה כרטיס ולא מחזיק באותה דעה לא ייפגע וירגיש שפגעתי בו. אבל אני הקיצוני ואביב גפן מקבל מאוניברסיטת הכיפות תואר דוקטור של כבוד. אביב גפן לא ידע מה זה כבוד גם אם הכבוד יבעט לו בפרצוף. בקיצור, אפס".

מטעמו של אביב גפן נמסר: "אין תגובה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר