רגע לפני החתונה - ספיר בורגיל על היחסים עם אברהם: "יש ריבים"

כוכבת העונה הקודמת של "האח הגדול" פתחה את הלב, והשיבה ברשת על שאלות אישיות ואינטימיות הקשורות במערכת היחסים עם הגבר שהכירה בבית המפורסם, שעתיד בקרוב להפוך לבעלה • מה סיפרה לעוקביה?

ספיר בורגיל ואברהם אקלום. צילום: אסף לב

ספיר בורגיל הרימה אמש (מוצ"ש) את הכפפה, והציעה לעוקביה באינסטגרם להפנות אליה שאלות בכל נושא שקשור לחייה. הגולשים ניצלו את ההזדמנות שנוצרה כדי לחטט במערכת היחסים שלה עם אברהם אקלום, שלו תינשא באוגוסט הקרוב.

ספיר ואברהם עוברים דירה (ארכיון)

"הרבה מדברות על זה שלפני החתונה יש פיצוצים עם בן הזוג. את ואברהם רבים או שהכל רגיל?", נשאלה ספיר. "ברור שזו תקופה לא פשוטה. יש ריבים כמו כל זוג לפני חתונה", השיבה בורגיל. "אני מאמינה שהתקשורת היא מפתח לכל, והבנה שזה לא שווה אם בסוף את מגיעה ליום המאושר בחייך והוצאת מהרגע הזה את כל המיץ והכיף. אז לנשום עמוק, לקחת הכל בפרופורציות ולהגיד תודה שאלו ה'צרות' שלי. חצי הכוס המלאה תמיד".

בהמשך נשאלה בורגיל על הימים שבהם אקלום נוסע להתארח אצל משפחתו בטירת הכרמל בלעדיה. "קשה לך לישון לבד כשאברהם בצפון?", ביקשו לדעת. "ברור שקשה, אבל לפעמים זה טוב להתגעגע. אני מזכירה לכם שאנחנו 24/7 יחד. אני חושבת שזה בריא ונכון שיהיה לנו את הזמן של ספיר ואברהם יחד, וגם זמן בנפרד".

ספיר ואברהם, צילום: אינסטגרם

בורגיל נשאלה גם על אמונה ודת: "איך אברהם עם עניין הדת? הוא גם נהיה מסורתי?", הסתקרנו. "אברהם ואני עוברים ביחד תהליך משותף של התחזקות בדרך שלנו. אפילו מוזר לי להגדיר את זה 'התחזקות'. זה אפילו קצת מציק לי. אני לא רוצה לקרוא לזה בשם. זה פשוט קורה. כשהחיבור מגיע מבפנים ואדם מרגיש צורך להודות לא רק כשקשה, אז הוא מחפש את אלוהים. ואני צריכה ורוצה להודות בכל יום ובכל שעה על המתנות שהוא שלח לי".

אף שלא מעט שאלות שנשאלה בורגיל עסקו בזוגיות שלה עם אלקום, מצאנו גם אחת שבה היא הביעה את דעתה על הדמויות המרכזיות בעונה הנוכחית של "האח הגדול". "שאלתם הרבה על פייבוריטים. עכשיו, כשעבר קצת זמן, אפשר להגיד שאני מאוד אוהבת את פרידה! אני חייבת לציין שנדלקתי גם על האחים, משהו בהם ממש נגע בי. ומלאני, שהשאירה טעם מדהים וחזרה שוב לבית. לדעתי תוספת מדהימה.

"אם להיות כנה, עד כה צדקתי בכל מי שהודח. אני מרגישה לרגעים שזה כמו סרט שאני כבר יודעת מה הולך לקרות בו".

ספיר ואברהם, צילום: אסף לב
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר