פאולה רוזנברג על החלטת בג"ץ: "השופטים מוכיחים שעוד לא אבדה תקוותנו"

מגישת הטלוויזיה בחרה להגיב על פרסום החלטתו של בית המשפט הגבוה לצדק, לפיו יש לגייס לצה"ל את תלמידי הישיבות • "ועכשיו נחכה לתגובות הרשות המבצעת המתוקה שלנו שקצת התבלבלה ושכחה את עקרונות הדמוקרטיה"

פאולה רוזנברג. צילום: יהושע יוסף

פאולה רוזנברג אמנם חיה בימים אלה עם משפחתה על קו קפריסין-ישראל, אך הדבר לא מונע ממנה כמובן להתייחס לסוגיות בוערות שעולות מעת לעת על סדר היום הציבורי בארץ. היום (שלישי), דקות לאחר פרסום החלטתו של בג"ץ, שקבע פה אחד כי יש לגייס תלמידי ישיבות חרדים וכי יופסק מימונן של ישיבות שתלמידיהן לא יגוייסו, רוזנברג העלתה פוסט תגובה ברשתות החברתיות שבו פירטה מדוע היא כל כך אוהבת את הכותרות שבישרו על הדרמה המשפטית.

השינוי המטורף של פאולה רוזנברג (ארכיון)

"הפרדת רשויות, את עדיין כאן!", הכריזה רוזנברג תוך שהיא רומזת לרפורמה המשפטית שתכננה הממשלה הנוכחית בהובלתו של שר המשפטים יריב לוין. "שופטי בג"ץ מוכיחים שעוד לא אבדה תקוותנו להמשך קיומה של מדינה דמוקרטית ליברלית", כתבה. בהמשך דבריה התייחסה לסוגיית השוויון בנטל. "צדק חברתי בפעולה. משמע ששוויון הוא עדיין הבסיס החוקי של בתי המשפט בישראל".

פאולה רוזנברג, צילום: אריק סולטן

רגע לפני שחתמה את מילותיה, היא שלחה עקיצה לממשלה ולחברי הכנסת. "ועכשיו נחכה לתגובות הרשות המבצעת המתוקה שלנו שקצת התבלבלה ושכחה את עקרונות הדמוקרטיה ולתגובות הרשות המחוקקת הקסומה (הכנסת), שחלק גדול מחבריה שכחו שהם לא הביץ' של הממשלה (המבצעת)". לסיכום פסקה בהתלהבות כי "יש שופטות ושופטים בירושלים!", אך סייגה את דבריה בכך שהוסיפה "בינתיים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר