תביעה על מיליון שקלים ותלונה במשטרה: אביבית בר זוהר מסתבכת

השותפה טוענת כי הועברו לבר זוהר אלפי זוגות עדשות בערך של מיליוני שקלים, וכי חשבוניות המכירות יוצאות על שם אביבית מבלי שמועברת תמורה לאודיה בר • בא כוחה של בר זוהר: ״תביעת סרק חסרת שחר; ניסיון להיבנות מהמוניטין שלה ולהוציא ממנה כספים שלא כדין - הניסיון ייכשל"

אביבית בר זוהר. צילום: קוקו

בתביעה שהוגשה בשבוע שעבר בבית משפט השלום בתל אביב על סכום של מיליון שקלים, נטען כי בר זוהר לא עמדה בהתחייבויותיה שבהסכם וכי היא מוכרת את המוצר אך לא מעבירה תמורה לשותפתה, אודיה בר. בתביעה טוענת השותפה בר כי הועברו לבר זוהר אלפי זוגות עדשות בערך של מיליוני שקלים.

אביבית בר זוהר

תלונה על גניבה

״בר זוהר מוכרת בחנויות בכמה מוקדים ומקומות בארץ", נטען, "ולתובעת יש ראיות חד-משמעיות שנמכרות עדשות בימים אלה, כאשר החשבוניות של המכירות יוצאות על שם בר זוהר מבלי שמועברת תמורה לאודיה בר, בזמן שמדובר בסחורה שנרכשה ממיטב כספה ונמכרת ללא היתר, תוך לכאורה גניבה. הנתבעת מוכרת באתרים שלה את הרכוש הבלעדי של התובעת, תוך שהיא נוטלת את הכספים ולוקחת אותם לכיסה״ - הודגש. בתוך כך הוגשה גם תלונה במשטרה נגד בר זוהר, בטענה לגניבה.

אודיה בר, בת 21, פתחה את העסק תחת השם "קונטקט קולור" לבדה ומכיסה הפרטי כשהייתה רק בת 20, ובר זוהר נכנסה כשותפה רק לאחר הקמתו. בעקבות הסכסוך הפעילות שלה בעסק הופסקה. 

אביבית פרסמה תמונת תקריב שמציגה חיוך רחב, והגיבה: "אתם רואים את החיוך הזה?, אז תזכרו אותו טוב. אף אחד לא יוריד אותו משפתיי. לא ילדה בת 19 שמחפשת פרסום, ולא חברה כפוית טובה, ואפילו לא גבר שפגע. שום דבר בעולם לא יוריד את החיוך הזה".

הפוסט של אביבית, צילום: מתוך אינסטגרם

"כל אבן דרך שאני עוברת וכל קושי הוא רק למטרה גדולה יותר ועצומה יותר. תמיד הייתי אדם אמיתי שמאמין בדרך האמת, וזה מה שהוביל אותי כל חיי. שמירה אלוהית וכוחות בלתי מוסברים לנוכח כל הרוע בעולם. אבל תזכרו, האור תמיד מנצח את החושך. ושאף אחד לא יוריד לכם את החיוך מהפנים. כי אף אחד לא באמת שווה את זה".

עו״ד טל שחר מסר בשמה של בר זוהר: ״מדובר בתביעת סרק חסרת שחר שאין בה כלום למעט ניסיון להיבנות מהמוניטין של אביבית, ולנסות להוציא ממנה כספים שלא כדין - והניסיון ייכשל. התביעה תתברר בבית המשפט וכל טענותיה של התובעת יופרכו. התביעה מהווה בזבוז זמן ולא יותר מכך״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר