לינור סביניק על טיפולי הפוריות

כוכבת "האח הגדול": "אנחנו חייבים להתחיל להביא ילדים, אחרת אנחנו גמורים"

פליטת הריאליטי חשפה בעבר כי היא סובלת מבעיה רפואית שמקשה באופן דרמטי על כניסתה להיריון • כעת היא חושפת באומץ את התלאות שהיא עוברת במסגרת מאמציה להביא חיים חדשים לעולם

לינור סביניק, שמרבה לדבר בפתיחות על נושאים אינטימיים שרוב משפיעניות הרשת ופליטות הריאליטי מעדיפות להשאיר לעצמן, פתחה אמש (שלישי) את הלב וסיפרה לעוקביה על עוד ביקור שערכה אצל רופא הנשים שלה, כחלק מניסיונותיה הקדחתניים להיכנס להיריון. בעבר שיתפה כי היא סובלת מתסמונת הנקראת "שחלות פוליציסטיות" והסבירה כי אחת מתופעותיה היא ביוץ לא סדיר.

"טוב, אז אני הגעתי עוד פעם לרופא הנשים שלי. איזה כיף, ברוך שעשני כרצונו!", אמרה סביניק בקריצה. "אני לא צוחקת, נראה לי רופא הנשים שלי כבר אומר 'וואו, איזו אישה מטורפת, שתלך מפה כבר. כל היום היא באה. שתלך לעשות סקס עם בעלה, שתפסיק לבלבל לי את הביצים'. כן, וואלה, מה נעשה, אנחנו חייבים להתחיל להביא ילדים, אחרת אנחנו נהיה גמורים".

לינור סביניק, צילום: מיכה לובטון

בהמשך ביקשה לתמוך בנשים ההריוניות באשר הן, ובפרט באלה שמתקשות בהליך. "בואנ'ה, אני רק רוצה להגיד לכן שאפו לכל האימהות שברוך השם נקלטו באופן טבעי. אני עפה עליכן. וכל הנשים שעוברות את כל התהליכים האלה של 'עוד פעם תני דם, עוד פעם כדורים, עוד פעם בדיקות, עוד פעם זריקות, עוד פעם מרשמים, עוד פעם הפניות' כל פעם מחדש ושום דבר לא קורה - אני מעריצה שלכן", חתמה.

מאוחר יותר העלתה סביניק צילום מסך מתוך התכתבות עם אחת הגולשות שנמצאת במצב דומה לשלה. "וואי לינור, בבקשה תדברי על זה יותר! אני בטיפולי פוריות. אני מרגישה שאני בתקופה שסוגרת עליי. זה קשה בטירוף!". "אהבה שלי, מבינה כל כך. עליי", השיבה לינור.

הסטורי של לינור סביניק, צילום: אינסטגרם

בחודש יוני בשנה שעברה, התייחסה סביניק לקשייה להיכנס להיריון באופן טבעי וכתבה: "המשמעות הרפואית של שחלות פוליציסטיות היא פגיעה בפריון. תסמונת השחלות הפוליציסטיות היא מצב הורמונלי מורכב שרוב הנשים הסובלות ממנו יקבלו רק שלושה-ארבעה מחזורי וסת בשנה. בשל נטייה לביוץ לא סדיר, לחלק מהנשים קשה להרות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו