"הקאתי, דוחים ברמות": לינור סביניק בסרטון זוגי שמסעיר את הרשת

כוכבת "האח הגדול", שידועה בתכניה השנויים במחלוקת ברשת, פרסמה קטע הומוריסטי בו השתתף בן זוגה • הגולשים פחות התחברו להומור ונחרדו מהסצנה

לינור סביניק, צילום: מיכה לובטון

לינור סביניק פרסמה אמש (שלישי) סרטון פרובוקטיבי במיוחד ברשת החברתית אינסטגרם, שם חשבונה מתהדר ב-202 אלף עוקבים, שבו היא מתועדת כשהיא יושבת על מיטתה ומתרכזת בטלפון הנייד שבידה. בן זוגה בשנה האחרונה, איש הנדל"ן רן גבאי, מגיש לה תחילה קרחון שממנו היא טועמת בהנאה. לאחר מכן גבאי "מנצל" את העובדה שסביניק איננה מרוכזת בנעשה מסביבה, ומגיש לה במקום מקל הארטיק את אגודל רגלו.

• "הוא רצח את נשמתי": לינור סביניק מפרסמת קלסתרון של הגבר שאנס אותה

סביניק מכניסה אותו לתוך פיה ולאחר מכן, כאשר היא מבינה כי לא מדובר בקרחון, היא נראית כשהיא גוערת בגבאי. לסרטון הביזארי התווספו לא מעט תגובות נחרדות ומזועזעות, לצד כאלה שהבינו את הבדיחה וצחקו ממנה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Linor Sabinik (@linor_sabinik)

"לא מצחיק בכלל, מבוים", כתבה אחת הגולשות שלא הצליחה להבין את ההומור שאליו כיוונו סביניק והחבר. "וואו, החרדה שלי מכפות רגליים הקיאה כרגע", הוסיפה אחרת. "מה המטרה של הסרטון הזה?", תהתה עוקבת. "יש לך בעיה חמורה אם את מחפשת מטרות כאן, ובטח ממנה", השיב לה אחד המגיבים.

סביניק, צילום: רשת 13

"כמה תשומת לב בן אדם יכול לבקש?", נשאל בעוקצנות בתגובה אחרת. "אתם פשוט דוחים ברמות", עלבו בלינור ורן, כשהמילה "דוחה" חזרה על עצמה בלא מעט תגובות, ונכתבה פעם אחר פעם. "אוי מגעיל", "איכס", "הקאתי, מזעזעים", הביעו את מורת רוחם עוד ועוד טוקבקיסטים.

נאמר כי לצד התגובות הנחרדות, היו גם כאלה שמצאו את הסרטון כמצחיק ומשעשע. "פיפי", התלהבה אחת העוקבות. "יואו, אני לא יכולה לנשום", פרגנה נוספת. "גדול", "וואי, את גאון", "בוכה ממך", "שרופה עליכם", הצטרפו אחרים והרעיפו מחמאות.

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר