בימים אלה הולך ונבנה מוקד השירות של ישראל היום בשטח בית הדפוס של העיתון בבת ים. זהו מוקד "בוטיק" חדש, קטן ואינטימי, הפועל עם המערכות החדשות והמתקדמות ביותר הקיימות בשוק ומעניק שירות איכותי, יעיל ומהיר.
מחלקת שירות הלקוחות אחראית על מתן השירות והתמיכה ללקוחות החברה, בשאיפה לשמר את הלקוחות הפונים, לדאוג למילוי בקשותיהם על הצד הטוב ביותר, ולספק להם מענה איכותי, מהיר ויעיל.
מוקד השירות מטפל בכל הפניות המתקבלות מכלל קוראי העיתון, הן המנויים והן קוראים הנחשפים לעיתון במסגרת ההפצה הציבורית. המענה ניתן במגוון רחב של נושאים, בהם: הפצה, תוכן, פרסום ועוד. חלק ניכר מפעילות המוקד הוא הוצאת שיחות לטובת בקרת איכות השירות ווידוא שביעות רצון הלקוחות.
ולידיעת המעוניינים להצטרף אלינו: העבודה במוקד מתקיימת במשמרות, ולפיכך מתאימה גם למעוניינים במשרה חלקית וגמישה. בנוסף ההגעה אליו זמינה ונוחה באמצעות רכבת או תחבורה ציבורית.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו