בשיתוף פרנצ'י נדל"ן
כבר כשהוא מציג את עצמו בשמו, אפשר להתחיל לפנטז על נופי איטליה הקסומים - האגמים, פסגות ההרים, העיירות העתיקות והרומנטיקה. עיצוב המשרד שלו לוקח את המבקרים למחוזות ורונה, שמהם הוא מגיע. קשה להתעלם מהמרפסת של רומיאו ויוליה ומפסל ונוס מעל למכתבות המשרד, כמו גם הקירות בצבעים העמוקים, שהוא מתמחה בצביעתם. מתברר שהוא מחזיק בתואר מאסטרו בתחום "סטוקו ונציאנו", טכניקת ציורי קיר ייחודית באיטליה.
מרצ׳לו אינצ'ליני, 54, נשוי ואב לשניים, הוא ארכי טיפוס שנראה כאילו הגיח זה עתה מסמטאות פירנצה או ונציה, עם הביגוד והמשקפיים האופנתיים. שמו נקשר זה שנים לשוק היוקרה הישראלי, וכעת מתברר כי הוא משווק גם למעמד הביניים, כולל דיור בר השגה, מצפון לדרום. הוא מחזיק מאגר חסר תקדים של כמיליון וחצי משקיעים ותושבי חוץ, מכל שכבות האוכלוסייה, שמתעניינים לרכוש דירות בישראל.
לחברת פרנצ'י נדל"ן, היושבת בנווה אביבים ברמת אביב, יש משרדים גם באיטליה, באנגליה, בבלגיה, בצרפת, בארה"ב - ניו יורק, פלורידה ולוס אנג'לס, וכן בטורונטו, קנדה. "זו הסיבה שבמשרדנו דוברים שבע שפות, כחלק משירות ומקצועיות", הוא מתגאה.
אינצ'ליני הוא גם קבלן בניין רשום, בנאי, אמן ויזם, המשמש מזה שנים רבות מנכ"ל ובעלים של חברת פרנצ׳י נדל"ן, שייסד אביו פרנצ'סקו (פרנצ'י) לפני 57 שנה, כשלוחה של החברה המשפחתית. מרצ׳לו עצמו עלה ארצה בגיל חמש מאזור ונציה.
את עיקר פרסומו בארץ קנה בזכות אלפי עסקאות מוצלחות והופעותיו בתחום הנדל"ן בטלוויזיה, ברדיו ובעיתונות. הוא זכה לפרסום גם כיועץ הנדל"ן הבלעדי של מועדון הכדורסל מכבי תל אביב. מרצ'לו פועל עם צוות מיומן של 15 איש ומשווק פרויקטים בכל הארץ, מקריית שמונה ועד אילת, וכן דירות ובתים יד שנייה בכל גוש דן.
בין עסקי לציבורי
פרנצ׳י נדל"ן היא חברה משפחתית ותיקה, שנוסדה בתחילת שנות ה-60. לחברה שני תחומי פעילות עיקריים: האחד, שיווק פרויקטים גדולים וקטנים - החל מפינוי-בינוי, דרך תמ"א 38 ועד פרויקטים חדשים; השני, שיווק דירות ובתים יד שנייה. "לחברתנו ניסיון עשיר ורב-שנים בשיתופי פעולה עם קבלנים ויזמים", אומר אינצ'ליני. "פרנצ'י נדל"ן מחויבת להצלחה השיווקית והמעשית של הפרויקטים שבהם היא שותפה, וזאת על ידי שיווק נרחב ומתקדם בארץ ובעולם. עיתונות, רדיו, טלוויזיה, שלטי חוצות, אתרי שיווק נדל"ן ליהודים, רשתות חברתיות ומעל לכל - שיווק במשרדינו אשר נמצאים בתל אביב, באירופה ובארה"ב, עם מאגר עצום של לקוחות פוטנציאליים לרכישת נדל"ן בישראל. לחברתנו ניסיון עשיר ומוכח בשיווק פרויקטים זה שנים רבות בהצלחה רבה".
אינצ'ליני מדגיש שרוכשים פוטנציאליים זוכים בשירות אישי ובליווי מקצועי לאורך כל תהליך הקנייה - החל מהגעת הלקוחות לישראל, דאגה לכל צרכיהם בזמן שהותם בארץ, הקשבה, עזרה בקבלת משכנתאות, ליווי או מימון, וכלה בהתאמה מדויקת ומוצלחת של הנכס מול הקבלנים והיזמים.
משווק סופר מקצועי
אתה בעצם מתווך על?
"אתה צודק. הייתי מגדיר את עצמי כסופר מקצועי בשיווק נדל"ן על כל סוגיו. שיווק פרויקטים מאוד מספק אותי. אני מספק מענה לתושבי חוץ ולעולים חדשים אשר מחפשים דרכי נכס בישראל, וכמובן גם לקהל המקומי".
מהו היתרון שלך על חברות תיווך אחרות?
"ניסיון רב שנים, מומחיות במשא ומתן.הידע שרכשתי במשך השנים לגבי סוגיות משפטיות. אני מקדם את היזמים על ידי פרסום נרחב בכל המדיות: טלוויזיה, רדיו, אינטרנט, שלטי חוצות ובאתרים המובילים בארץ ובחו"ל. לרדיו הצרפתי, שאני משווק באמצעותו, מאזינים מדי יום רבע מיליון יהודים צרפתים מכל העולם. כמובן שהקשרים הבינלאומיים הענפים שלי מקדמים את היזמים והקבלנים שאני עובד איתם".
מהו האתגר הכי גדול בפניו עמדת?
"ניצבו בפניי אתגרים רבים במהלך השנים - מדירות שלא נמכרו בגלל מצב משפטי ועד לחריגות בנייה. לשמחתי, הצלחתי באמצעים שונים, משפטיים ואחרים, למכור אותן בהצלחה. גם בפרויקטים שנתקעו במכירה, הצלחתי למכור את הדירות שנותרו".
חוץ משוק היוקרה והמעמד הבינוני-גבוה, מה עם הפריפריה?
"פה אפתיע אותך: לזוגות צעירים רבים, ישראלים ותיקים ועולים חדשים, הפריפריה מתאימה מאוד מבחינת התקציב. יש דרישה גדולה לנכסים זולים יותר בפריפריה".
אתה חש שהאנטישמיות המתגברת בעולם משפיעה על לקוחותיך?
"בהחלט. אנשים פוחדים ללכת ברחובות בגלל פרץ אנטישמיות שהולך וגובר. יש לי לקוחות מאנגליה, שהאישה פוחדת לצאת בחשיכה מהבית, שנמצא באזור יוקרה. כל החיים שלהם השתנו. משפחה אחרת מאירופה רכשה פנטהאוז בשבעה מיליוני שקלים ברחוב בר כוכבא בתל אביב. הם ציינו שסוף סוף בטוח ללכת ברחובות עם הילדים".
בשיתוף פרנצ'י נדל"ן
בשיתוף פרנצ'י נדל"ן