מותג מוצרי החשמל BEKO חשף אתמול (רביעי) את קו המוצרים החדש של החברה ל-2020. האירוע ציין את השקת הפעילות הרשמית של החברה בישראל, שהקימה לראשונה נציגות מקומית. השיווק של BEKO בישראל יתבצע בשיתוף עם יבואנית מכשירי החשמל הביתיים ברימאג, המשווקת הרשמית של החברה בישראל ב-20 השנים האחרונות.
המותג הבינלאומי גייס עובדים מקומיים שעוסקים בשיווק, בניתוח השוק וההזדמנויות שלו והוא פועל יחד עם ברימאג להגדלת נתח השוק של המותג בישראל.
קו המוצרים החדש של BEKO מציע טכנולוגיות חדשניות כמו מכונות כביסה עם טכנולוגיה שמקצרת את זמן הכביסה במחצית, מקררים עם טכנולוגיה ששומרת על טריות הירקות והפירות למשך זמן ארוך עד פי שלושה, מדיחי כלים עם טכנולוגיה המספקת ביצועי ניקוי טובים יותר עד פי חמישה, טכנולוגיית ייבוש כביסה המאפשרת ייבוש של 5 קילו בשעה אחת בלבד ותנורים בטכנולוגיה המציעה אפשרות ל-100% בישול באדים.

קורשט ג'ושקון, מנהל אזור המזרח התיכון וצפון אפריקה בארצ’ליק, חברת האם של BEKO, אמר: " נתח השוק של BEKO בישראל עומד על 7% ואנחנו שואפים להפוך אותו למותג השלישי בגודלו בשוק.
"מדובר במותג מכשירי החשמל הביתיים של תאגיד ארצ’ליק והוא משווק ביותר מ-140 מדינות. המותג מציע קווי מוצרים הכוללים את המוצרים העיקריים של משק הבית, מזגנים ומוצרים קטנים. BEKO הוא המותג העצמאי המוביל של מכשירי חשמל ביתיים במגזר "המכשירים הלבנים" באירופה והגדול ביותר בבריטניה. ישראל היא שוק אסטרטגי עבורנו ולכן אנו משיקים בה פעילות רשמית.
"אנו נעבוד עם ברימאג, היבואנית הרשמית שלנו בישראל, על הגדלת הנתח של BEKO בשוק מכשירי החשמל הביתיים, הודות לטכנולוגיות חדשניות ומחירים תחרותיים".
לדברי אבינועם כהן, סמנכ"ל ברימאג: "מדובר בהשקה של קולקציה חדשה שמבטאת עליית מדרגה למוצרי בקו בישראל. עד היום נמכרו מוצרי בייסיק בעיקר, בתחום של 'ווליו פור מאני'.
"היום יש מגוון של מוצרים באיכות גבוהה מאוד. אנחנו עכשיו יכולים להשוות את עצמנו בחלק מהקטגוריות למותגים בוש, אלקטרולקס ו AEG .
"היופי בחברה הוא שיש מנעד מחירים רחב והוא מציע הכל מהכל. הוא יודע להציע לכל קהל יעד את מה שהוא צריך במחיר שהוא רוצה. בנוסף, אנחנו משיקים מכונת קפה איכותית מאד של המותג ב-990 שקלים".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו