למרות המצב: צעירים בעולם מרגישים מוגנים יותר וממשיכים במנהגם להזמין ארוחות ברשת. בניגוד למה שאנחנו חושבים, יש לא מעט פעילות בתחום הטיסות בעולם, בעיקר של צרכנים שמחפשים דרך לחזור הביתה למדינות מוצאם.
יש גם חברות תיירות שמציעות חופשות לחורף הבא, בהנחה שנחזור לשגרה. אלו הם חלק מהממצאים שעליהם מצביעה לומינטי נטוורקס, הרשת הגדולה בעולם לתמיכה באיסוף מידע, שלה כ־40 מיליון משתמשים ברחבי העולם וכ־10,000 לקוחות הכוללים את חברות האונליין הגדולות בעולם.
אור לנצ'נר, מנכ"ל לומינטי, סיפר ל"ישראל היום": "ראינו בסין את התנודות החריפות ביותר בעולם. מסגר מוחלט ונפילה במסחר אונליין בסדר גודל של 40% ויותר, אנחנו רואים זינוק בפעילות כמעט לרמות של תחילת המשבר בסין, אף שעדיין אי אפשר לדבר על חזרה לשגרה.
אנחנו רואים שבעיקר חברות סיניות שעובדות באופן גלובלי - ויש לא מעט כאלה בשנים האחרונות - לא חזרו לשיא הפעילות שלהן". בארה"ב ובאירופה, מוסיף לנצ'נר, "המגמה מעורבת. קבלת ההחלטות קצת איטית יותר. אנחנו רואים שהמסחר ברשת מזנק בסביבות 20%-15%", הוסיף.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו