חמש שנים לאחר שנסגרה, רשת ברגר קינג חוזרת לישראל. הסניף הראשון ייפתח מחר בכיכר רבין בשעה 19:00. לאחר מכן יפתחו סניפים ברמת החייל (בסוף פברואר), בקניון עזריאלי בת"א ובדיזינגוף סנטר (בחודש מארס) ובבאר שבע (בחודש אפריל).
צילום: רועי קסטרו | צילום: רועי קסטרו
התפריט כולל כמובן את אותן הארוחות שכולנו מכירים, אך הפעם יהיו חידושים כדוגמת המבורגר צמחוני שיושק בהמשך, רטבים כדוגמת קארי, סופלה שוקולד ועוד.
מחירים דומים, רטבים שונים
אין בשורה מבחינת המחיר והם יהיו דומים למחירים של הרשתות המתחרות. ארוחת וופר תעלה 41.9 שקלים, ארוחת סטייק האוס - 43.9 שקלים, ארוחת קריספי צ'יקן - 33.9 שקלים. הארוחות כוללות צ'יפס, טבעות בצל או סלט ושתייה. ארוחת ילדים בשם קינג ג'וניור הכוללת המבורגר או נאגטס או נאגט ברגר תעלה 26.9 שקלים.
אולי אין בשורה מבחינת המחיר, אבל אוהבי הרטבים צפויים ליהנות. הרטבים המוצעים הם: ברביקיו, חמוץ מתוק, חריף במיוחד ואפילו קארי.
בתפריט הקינג deal ניתן יהיה למצוא המבורגר ב-8.9 שקלים, ביג קינג ב-17.5 שקלים ושלושה נאגטס ב-9.9 שקלים. כמו כן ניתן למצוא סלטים שונים בהם סלט ירוק ב-21.9 שקלים וטורטייה גריל צ'יקן או קריספי צ'יקן ב-25.9 שקלים.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
לגבי קינוחים וקפה ניתן למצוא מספר אפשרויות: סופלה שוקולד עם גלידה ב-14.9 שקלים. קפוצינו, לאטה, מקיאטו או אמריקנו ב- 4.9 שקלים, אספרסו ב-3.9 שקלים וקפה ומאפה ב-12.9 שקלים. גלידות קינג סנדי יעלו 9.9 שקלים וגלידה בגביע תעלה 3.9 שקלים,
רשת ההמבורגרים השנייה בגודלה בעולם מתכננת לפתוח עשר מסעדות וליצור כ-350 מקומות עבודה חדשים כבר בתום השנה הראשונה לפעילותה. בחמש השנים הקרובות היא מתוכננת לייצר עוד אלפי מקומות עבודה נוספים, ככל שמסעדות נוספות ייפתחו. חלק מהסניפים יהיו כשרים וחלקם לא, בהתאם לאוכלוסיה.
"השוק הישראלי אוהב את המותג"
לדברי סטיב בנשימול, מנכ"ל BURGER KING ישראל "השוק הישראלי אוהב את המותג ברגר קינג ומצפה לו".
לשאלה אם יש מקום לשחקן נוסף בשוק שכולל היום גם רשתות של מסעדות המבורגרים בנוסף לרשתות המזון המהיר אומר בנשימול כי "בחמש השנים האחרונות נפתחו בארץ סניפים רבים מסוגי קונספט שונים והם מצליחים. זה נותן לנו ביטחון. אנחנו מרגישים שהשוק הישראלי רעב ומחכה לברגר קינג".
לגבי המחירים ברשת שהם די דומים לשוק אומר בנשימול "יש לנו מוצרים זולים יותר מהמתחרים ויש כאלה שהם באותו המחיר. רצינו להתאים את המחיר למחיר המקומי ואנחנו דומים מבחינת המחירים לדרום אירופה, הערך שאנחנו נותנים לתמורה הוא החשוב".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו