צלצול כחול לבן: הישראלים שפתחו את המסחר בניו יורק

הבורסה בניו יורק הזמינה את "Israeli Mapped in NY" ומייסדה גיא פרנקלין לצלצל בפעמון ולפתוח את המסחר כשלצידו 12 יזמים ישראליים מובילים, לשם ההבעת תמיכה בטק הישראלי

ממלאים תפקיד מכריע בהנעת חדשנות והצלחה כלכלית. צילום: אוהד קאב

פלטפורמת Israeli Mapped in NY ומייסדה, גיא פרנקלין, נבחרו לצלצל בפעמון הפתיחה בבורסת ניו יורק (NYSE), כהוקרה על תרומתם לתעשיית הטק בניו יורק ולציין רגע משמעותי עבור ההייטק הישראלי באקוסיסטם הטכנולוגי של ניו יורק.

אל פרנקלין על הפודיום הצטרפו 12 מייסדים מובילים של חברות טכנולוגיה ישראליות, ביניהם דין זיסמן, מייסד-שותף ומנכ"ל Axonius; יותם שגב, מייסד-שותף ומנכ"ל Cyera; נדב שובל, מייסד-שותף ומנכ"ל Openweb; סנז ישר, מייסדת-שותפה ומנכ"לית Zafran Security; אמיר אליחי, מייסד-שותף ומנכ"ל Carbyne; עמירם שחר, מייסד-שותף ומנכ"ל Upwind, מייסד-שותף ומנכ"ל, סער יוסקביץ מנכ״ל אוגורי, עודד הראבן, מנכ״ל אקילס, ועוד.

היזמים הללו ממלאים תפקידים מרכזיים בהובלת החדשנות בתחום הסייבר, בינה מלאכותית פינטק, מדיה ועוד.

גאווה כחול לבן,

מפת הסטארטאפים הישראליים בניו יורק, Israeli Mapped in NY, הוקמה במטרה לעזור ליזמים הישראליים המתרחבים לניו יורק להתחבר בקלות לתעשייה ולהראות את ההצלחה הישראלית לעולם בדמות מפה אינטראקטיבית של מנהטן בה ניתן למצוא את כל החברות הפועלות בעיר.

לאחרונה, הפלטפורמה התרחבה, הוקמה זרוע השקעות המשקיעה בחברות הישראליות בעיר בעיקר בתחום הסייבר, נוצרו שיתופי פעולה בין היתר עם ראש עיריית ניו יורק וגופים אחרים במטרה לקדם את הטק הישראלי בתפוח הגדול.

גיא פרנקלין, מייסד הפלטפורמה: "הצמיחה של האקוסיסטם הטכנולוגי בניו יורק הינה יוצאת דופן, עם מייסדים ישראלים הממלאים תפקיד מכריע בהנעת חדשנות והצלחה כלכלית. מאז ה-7 באוקטובר, למרות אתגרים עצומים, הטכנולוגיה הישראלית ממשיכה לספק תוצאות, מה שמדגיש עמידות ומחויבות למצוינות. רגע זה בבורסת ניו יורק מדגיש את הקשרים העמוקים בין ישראל לניו יורק, ואת הקהילה המשגשגת של יזמים ישראלים שמשאירים חותם כאן, עם כ-450 חברות ישראליות הפועלות בעיר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר