ריינג’ רובר חדש: עוד מהכל

לנד רובר מציגה את הריינג' רובר החדש בסימן עוד. עוד גודל, עוד אפשרויות, עוד פאר. אצלנו בתחילת השנה הבאה

לנד רובר מציגה את הריינג’ רובר החדש, וכמו קודמיו, גם הדור הזה (החמישי במספר) עתיד לקבוע שיאים חדשים של נוחות, פאר, הוד והדר.

עוד מאוברדרייב >>>

נכון לרגעים אלו, ישווק הריינג’ החדש עם מספר לא מבוטל של מנועים, כולם בליווי מערכת סמי-היברידית, כשטרם ברור אילו יגיעו אל השוק המקומי. הריינג’ החדש מוצע עם אפשרות בחירה בין שישה מנוע 6 ציל’ (שלושה בנזין, שלושה דיזל) ומנוע V8 כשההספקים של אלו נעים בין 250 כ”ס ל-530 כ”ס.

ומה עם הנעות חלופיות שהן כמעט הכרחיות בעידן הזה? במהלך השנתיים הקרובות יוצגו גרסאות היברידיות פלאג-אין וגם גרסה כל חשמלית. גרסאות הפלאג-אין יציעו 80 ק”מ של טווח חשמלי טהור ויאפשרו להגיע עד ל-140 קמ”ש בכוח החשמל.

בכל הקשור למראה החיצוני בריינג’ רובר הצליחו לשמור על המראה הברור והמוכר של המותג. הריינג’ החדש מקבל עיצוב חלק ומודרני יותר, אבל מצליח לשמור על החזות המרשימה, האייקונית, של הדגם.

בכל הקשור למידות הריינג’ צמח בכמה ס”מ והוא יוצע בשתי גרסאות מרכב: רגילה וארוכה. בגרסה הקצרה תהיה אפשרות להחליף את הספסל האחורי בצמד כיסאות נוחים ואילו בגרסה הארוכה יש מקום לשורה שלישית. כך או כך, עיצוב הפנים ממשיך גם הוא את המראה האופייני של הדגם, וגם כאן למרות הניחוח המוכר נרשמת קפיצה משמעותית לפנים (עם מסך מרכזי בגודל 13.1 אינץ’ לדוגמה).

כמובן שלנד-רובר לא זנחו את מערכת ההנעה של הריינג’ רובר החדש. אפשר למצוא כאן, לדוגמה, היגוי אחורי אקטיבי שמקטין את רדיוס הסיבוב של הענק הבריטי. מערכת מתלי האוויר תדע לצפות את מצב הדרך הממתינה לפנים ולהיערך בהתאם, מוטות ייצוב אקטיביים ישמרו על התנהגות כביש רהוטה וירחיקו הצלבות בשטח ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...