השיירה הצהובה: למען החטופים

עשרות חובבי רכב בעלי רכבים צהובים, התאגדו באופן עצמאי במטרה להפגין הזדהות עם משפחות החטופים

בסוף השבוע האחרון נעה ברחבי גוש-דן שיירה בולטת למראה. כ-40 רכבים בצבע צהוב, ביצעו נסיעה לאות הזדהות עם משפחות החטופים. את הנסיעה ברחבי גו-דן סיימו הרכבים הצהובים בכיכר החטופה. מדובר בהתארגנות עצמאית, שהחלה עוד לפני אסון השבעה באוקטובר.

ליזה קליאצקין, בת 25, היא מנהלת קהילת רכבי אספנות וספורט צהובים, בשם Yellow Brotherhood. הרעיון להקים את הקבוצה היה אקראי בהחלט, עוד לפני ה-7 באוקטובר. לאחר האסון הכבד, ליזה, יחד עם שותפה אלעד שימעונוב וחברי הקבוצה החליטו לעשות שימוש בקהילה על מנת להפגין סולידריות ולעמוד לצד משפחות החטופים.

המסע הראשון למעשה יצא במרץ השנה, עם שיירה ראשונה של 10 רכבים צהובים סך הכל. בסוף השבוע האחרון, כבר התארגנה כמות גדולה יותר של רכבים. בין היתר, חולקו פתקי הזמנה לשיירה על שמשות רכבים צהובים שהחברים נתקלו בהם, שיתופי פעולה (בהתנדבות מלאה) עם מובילי דעת קהל ברשתות, יבואנית רכב (׳פריסבי׳) וגיוס חברים מכל רחבי הארץ.

צילומים: ארד יהל

בשל אורכה של השיירה, המשטרה לקחה חלק בליווי ואישרה את האירוע ובתמיכה מלאה של מטה החטופים והשיירה יצאה לדרכה עם מעל ל-40 רכבים צהובים שנסעו במשך כמה שעות במסלול שהחל בראשון לציון דרך איילון צפון והסתיים בככר החטופים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר