טויוטה קורולה קרוס: יותר חזק, יותר גבוה, יותר יקר

טויוטה מתחילה בשיווק גרסת הפנאי החדשה של הקורולה בישראל. החל מ-169,000 שקלים

טויוטה מודיעה על תחילת שיווק טויוטה קורולה קרוס בישראל. הקורולה קרוס החדשה היא למעשה גרסת פנאי לקורולה המוכרת. אם זה נשמע לכם מוכר, זה בזכות גרסאות הקרוס הקודמות שהציגה החברה (אייגו, יאריס). הקורולה קרוס אמורה למלא את הפער בין ה-CHR לראב 4.

עוד מאוברדרייב >>>

בכל הקשור למידות אפשר לציין שבסיס הגלגלים כאן זהה לזה שבגרסת חמשת הדלתות של הקורולה (שאינה מיובאת כרגע לישראל). זה אומר שיש כאן 264 ס”מ – כך שבסיס הגלגלים קצר יותר מהקורולה סדאן המשווקת אצלנו. גם נתון האורך הכללי קצר יותר כשהקרוב מתגברת את עניין הפנאי עם גובה ורוחב בהתאם.

התוצאה נראית מרשימה למדי. בכל הקשור למראה, הקורולה קרוס הולכת לכיוון הראב 4 ולא ממש מזכירה את מכונית המקור. בתוך תא הנוסעים אפשר למצוא מסך מולטימדיה בגודל 10.5 אינץ’ עם חיבור לטלפון החכם וגם לוח מחוונים מוקרן בגודל 12.3 אינץ’.

יחידת ההנעה בקורולה קרוס היא היברידית ומורכבת ממנוע בנזין בנפח 1.8 ל’ ובשילוב המנוע החשמלי מפיקה 140 כ”ס. נתוני הביצועים הרשמיים מדברים על 9.9 ש’ להשלמת המאוץ הקלאסי בדרך ל-170 קמ”ש מרביים. הקורולה קרוס מגיע לכאן במספר רמות אבזור כשכבר מרמת הבסיס אפשר למצוא מערכות בטיחות חשובות ומתקדמות כמו יכולת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מהנתיב, מניעת התנגשות בצמתים, סיוע היגוי במצבי חירום ועוד.

המחירים מתחילים ב-169,000 שקלים עבור רמת הגימור הבסיסית הכוללת בין השאר גם בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים במושב האחורי. גרסת הביניים נמכרת כאן ב-175,000 שקלים ומוסיפה אבזור נוסף כמו מפתח חכם, תאורת LED מלאה ועוד. הגרסה הבכירה כוללת גג פנורמי, בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור ועוד נמכרת כאן ב-185,000 שקלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר