האתר החדש. יותר תכנים, חדשנות טכנולוגי, ושיתוף קל מאי פעם

אהבתם את האתר החדש שלנו?

תכני וידאו ושמע מתקדמים, שיתוף ביתר קלות ואפילו שירותי מוסיקה בסטרימינג שיצטרפו בקרוב - אלו רק חלק מהשדרוגים שצפויים לכם באתר • וכיצד תוכלו לזכות בהנחות שוות? • לכל הפרטים

ברוכים הבאים למחר: "ישראל היום" משיק אתר חדש - מהיר יותר, בטוח יותר ונוח יותר לשימוש, שיספק לגולשים חוויה מוצלחת מאי פעם

אחרי תהליך שדרוג מקיף של אפיק הדיגיטל שלנו, מעתה והלאה אתם יכולים לקבל את תוכני "ישראל היום" - האתר, היישומונים והמהדורה הדיגיטלית של העיתון המודפס - בפורמט משופר וזריז. האתר החדש נטען מהר יותר מבעבר, וחוויית הגלישה בו טובה פי כמה: יותר תוכן מוצג על המסך, פעולת השיתוף קלה מתמיד, ובדף הבית מונגשים לכם יותר תוכני וידאו ושמע, כולל שידורים חיים ופודקאסטים מבית היוצר של "ישראל היום". הגישה הישירה לערוצי התוכן, וכן ממשק חיפוש התכנים, שופרו אף הם. עם החידושים הנוספים באתר אפשר למנות אפשרות להקראת כתבות, ובהמשך גם האזנה למוזיקה בסטרימינג.

נוסף על חידוש האתר עצמו, גם היישומונים של "ישראל היום" לאנדרואיד ולאייפון עברו השבחה - וכך גם היישומונים הייעודיים להצגת המהדורה הדיגיטלית של העיתון המודפס.

באתר "ישראל היום" גולשים, נכון להיום, יותר מארבעה מיליון משתמשים בחודש - שכעת, בזכות שדרוג האפיק הדיגיטלי, יוכלו ליהנות ממנו בגרסה שטרם חוו עד כה.

 

"אתר 'ישראל היום' מתעדכן לאורך כל שעות היממה, כולל מבזקים ושידורים חיים", אמר עורך "ישראל היום", בועז ביסמוט.  "מהלך שדרוג היצע המוצרים הדיגיטליים של 'ישראל היום' לווה בשינוי תהליכי עבודה פנימיים בחדר החדשות, במטרה לספק לגולשים את התוכן שהם אוהבים - מהר יותר, עשיר יותר ובפורמטים נוחים לצריכה בטלפונים הניידים ובמחשבים שולחניים".

.,

מנכ"ל "ישראל היום", עמיר פינקלשטיין, הוסיף כי "אחרי צמיחה מהירה בהיקפי הגלישה ובמספר המשתמשים בנכסים הדיגיטליים של 'ישראל היום', כחלק משדרוג מערך המוצרים הדיגיטליים, שופרו גם הדרכים שבהן מפרסמים בישראל יכולים לפנות לגולשים". לדבריו, "באתר המחודש התמקדנו גם בשיפור חוויית הגלישה לקוראים, וגם בהגדלת הערך למפרסמים. הגדלנו את יעילות יחידות הפרסום, ובאמצעות כלים כמו מועדון הלקוחות נוכל לספק למפרסמים גישה לקהלי יעד ממוקדים".

.,

בשנה שעברה זכה "ישראל היום" באתגר החדשנות של גוגל במזרח התיכון ובאפריקה, והקים במסגרתו את מועדון ההטבות "הקליקה של 'ישראל היום". הפרויקט התברג לרשימת הפרויקטים הזוכים, שנבחרו מתוך 527 הצעות שהוגשו ב־35 מדינות.

"הקליקה": קוראים כתבות, צופים בווידאו - וצוברים נקודות שמזכות אתכם בהנחות שוות

אחד החידושים המרכזיים באתר המשודרג הוא מועדון ההטבות "הקליקה של 'ישראל היום'", המאפשר לגולשים לצבור נקודות - ולקבל הנחות על מוצרים ושירותים.

כדי להתחיל לצבור נקודות, תוכלו להירשם למועדון - באמצעות כפתורי ההרשמה בחלק העליון של האתר, או ברכיב המועדון בעמוד הבית.

לאחר ההרשמה, תתחילו לצבור נקודות על קריאת כתבות, שיתופים, צפייה בווידאו והאזנה לפודקאסטים של "ישראל היום". צברתם די נקודות? תוכלו להחליף אותן בהטבות: קופונים שאותם תוכלו לממש ברשת או בבתי עסק. מספר הנקודות משתנה מהטבה להטבה, ומוצג בהסבר על כל הטבה. רוצים לצפות בהטבות הקיימות, בקופונים הזמינים לכם או במספר הנקודות שלכם? עברו לאזור האישי של המועדון באמצעות הקלקה על נתוני המשתמש שלכם או על צלמית האישון בראש העמוד.

וכמובן, אין מועדון חברים בלי חברים וחברות. אם תרצו להציג לאחרים הטבות שיכולות לעניין אותם  שתפו איתם באמצעות כפתורי השיתוף את ההטבה, וגם הם יוכלו ליהנות ממנה - מייד לאחר שיירשמו גם הם למועדון "הקליקה של 'ישראל היום'". יש לציין כי לשימוש בקופון המוצע בכל הטבה יש תאריך תוקף, ואם פג תוקפו של הקופון - לא תוכלו לממש אותו.

ועוד דבר שאסור לכם לשכוח: פעם בשלושה חודשים, במועדים קבועים מראש, יאופסו הנקודות שצברתם אם טרם עשיתם בהן שימוש. אל דאגה! מייד לאחר מכן תתחילו לצבור נקודות מחדש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...