"קשה להסביר כמה התגעגענו ללקוחות"

קפצנו לסניף "מוזס" בת"א ושוחחנו עם העובדים רגע אחרי סרוויס הצהריים הראשון ביום פתיחת המסעדות • על הפרק: הלקוחות הוותיקים והמחסור בכוח אדם

התארגנות לפתיחה במסעדת ארה'לה ברמת אביב // צילום: עמי שומן // התארגנות לפתיחה במסעדת ארה'לה ברמת אביב

סוף סוף זה קרה. אחרי חצי שנה של המתנה, מתווים שעברו וכאלו שלא, משא ומתן מתיש ואפילו איומים על דחייה או ביטול - המסעדות נפתחו. הארגזים וכסאות הפלסטיק המאולתרים נזרקו אחר כבוד למחסן ואת מקומם החליפו רהיטים אמיתיים, שולחן וכסא.

נראה שלא רק אנשי הצוות והמסעדנים עצמם חיכו לפתיחה, אלא גם עם ישראל, שהתנפל בהמוניו על המסעדות, או יותר נכון על אתרי ההזמנות. מנתוני אתר ONTOPO עולה כי לא פחות מ-85,000 איש שריינו מקומות במסעדות לשבוע הקרוב. בנוסף, עקב התקנות החדשות, 60% מהאנשים הזמינו מקומות לאזורים באוויר הפתוח ו-40% בחרו לשבת בפנים בהתאם להנחיות התו הירוק.  בינתיים, קפצו לסניף רוטשילד של "מוזס" בת"א ושוחחנו עם מנהל המקום ואחת המלצריות על ההתרגשות והתחושות לקראת הפגישה המחודשת עם הסועדים. צפו בסרטון

צילום: גיל קרמר

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר