שיווק בעידן קורונה: המותגים מעלים הילוך

פורום השיווק של "ישראל היום" מציג: כיצד שורדים המותגים בימי הקורונה • את השידור הוביל מגיש הטלוויזיה וכתב הרכב אלי אילדיס, והתארחו בו בכירים מתחום השיווק והמדיות החברתיות • הפורום עוסק באתגרי השיווק בימי הקורונה ובהשקת מותגים חדשים • צפו

אלי אילדיס // צילום: רונן פדידה

היום נפתח Mtoday - פורום השיווק והפרסום של "ישראל היום" בנושא רכב.

את השידור הוביל מגיש הטלוויזיה וכתב הרכב אלי אילדיס והתארחו בו בכירים מתחום השיווק והמדיות החברתיות. בין המשתתפים: צביקה לוי, צ'מפיון מוטורס; יוגב וייס, דלק מוטורס; הדס גרוסמן-אלה מנכ"לית MINT; רמי וקסמן, סמנכ"ל יגואר-לנד רובר; ענת דניאל - עורכת אתר הרכב והצרכנות "מלכת הכביש".

הפורום עסק באתגרי השיווק בימי הקורונה ובהשקת מותגים חדשים. השידורים פתוחים לצפייה לגולשי אתר "ישראל היום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר