מדי שנה אנשים משלמים סכומים גבוהים למדי על תוכניות הביטוח והחיסכון שלהם. השנה, לאחר שאנשים רבים פוטרו מעבודתם או הוצאו חל”ת בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, מתפנה להם זמן לעבור יותר לעומק על החשבונות שלהם. רבים מהם מופתעים לגלות כמה כסף “נשפך” על ביטוחים שאין להם מושג אם הם צריכים ועד כמה הם באמת יעזרו להם בבוא העת.
איזה מן טיפוס אתם?
הטיפוס הראשון הוא זה שמנסה לנבור באינטרנט, להבין במשך חודשים על מה הוא משלם ובסופו של דבר להישאר בדיוק באותו מצב שהוא היה בהתחלה כשהוא רק החל את מסע הבירורים.
הטיפוס השני יבטל חלק מהביטוחים ברשותו רק כי הם נראים דומים, אבל בפועל יפגע בכיסוי שלו כי הפוליסה של כל אחד מהביטוחים שלו מכסה מצבים שונים.
הטיפוס השלישי הוא הטיפוס החרדתי או הנמנע, שיעדיף להישאר עם מה שיש לו, רק כדי לא להתעסק עם בירוקרטיה ומתוך אמונה שאם חלילה יזדקק – יוכל לנצל את שני הביטוחים שברשותו, למרות שבפועל זה כלל לא המצב.
הטיפוס הרביעי הוא זה שיש בידיו בדיוק את הביטוחים שהוא צריך, אך משלם פרמיות גבוהות, מבלי לדעת שחברות אחרות מציעות ביטוחים דומים במחיר אטרקטיבי יותר או ביטוחים בעלי כיסוי רחב יותר במחיר דומה.
הטיפוס החמישי, אחרון חביב, מודע לנושא של כפל ביטוחים ודואג לוודא מול סוכן הביטוח שלו שהתיק הביטוחי שלו תקין ומנסה מדי מספר שנים לעשות סדר בתיק הביטוחי שלו.

אז מה אפשר לעשות כדי לחסוך ולקבל יותר?
בעולם שיש בו כל כך הרבה סוכני ביטוח, ולא פחות סוגי ביטוחים, חשוב למצוא סוכן ביטוח שיעשה עבורכם הרבה יותר מאשר רק סדר בתיק הביטוחי: מישהו שייתן לכם שירות ב- 360 מעלות, שידבר אליכם בגובה העיניים ושיהיה בצד שלכם.
שמוליק קטלר, מנכ”ל פתרונות עדיפים – סוכנות לביטוח, עוסק כבר כ- 20 שנים בתחומי הביטוח הפנסיוני וחיסכון ארוך טווח. “במהלך כל שנותיי כסוכן ביטוח פנסיוני טיפלתי באלפי לקוחות, ועדיין לא ראיתי תיק ביטוח וחיסכון שאינו מתבקש בשינוי. מדובר בעולם מאוד דינמי, שבו חלים שינויים מהותיים חדשות לבקרים”, מספר קטלר.
שמוליק, וצוות העובדים שלצדו, מטפלים בכל תחומי הביטוח והחיסכון תחת קורת גג אחת. הם נמצאים כל הזמן עם האצבע על הדופק בעזרת סימולטורים מיוחדים, שמנטרים את מצב הביטוחים והחסכונות הקיימים, ומציעים שיפורים בפוליסה ובפרמיה. כך הסוכנים מוודאים שלקוחותיהם לא ישלמו ביטוחים מיותרים או כפולים, אלא אך ורק על אלה שהם צריכים. “אנחנו מחויבים ללקוחותינו, ומשקפים את התמונה האובייקטיבית של התיק הביטוחי שלהם,” מסביר קטלר, “התגובות אחר הבדיקה הן פשוט מדהימות. לקוחותינו פתאום מודעים יותר למצבם, מבינים את התמונה המלאה ומצליחים לקבל את ההחלטות הנכונות”.
מה היתרון של סוכן ביטוח על פני התנהלות עצמית?
“חברות הביטוח עדיין אינן בשלות לעבודה מול יחידים פרטיים, ולכן הדרך הנכונה להתנהל מולן היא בעזרת סוכן ותיק ומנוסה. הסוכן עובד בשביל הלקוחות שלו, מתמקח בשבילם ודואג שיקבלו הנחות והטבות מיוחדות. הסוכנים שלנו למעשה משמשים בתור קבוצת רכישה ולכן הלקוחות הם אלה שנהנים ממחירים נמוכים. כמו כן, סוכני ביטוח מיומנים יודעים לאפיין את צורכי הלקוח במקצועיות וכמובן לבחון פוליסות לעומקן, עניין שרוב האנשים אינם מנוסים ומיומנים בו. כך לא נוצר מצב שמוותרים בטעות על פוליסה חשובה. מעבר לבדיקה מדוקדקת של התיק הביטוחי, קורה מדי פעם שצצים קשיים במימוש הפוליסה – במקרה כזה אנחנו מתייצבים לצד לקוחותינו ומסייעים להם בכל ההתנהלות מול חברת הביטוח”, אומר קטלר, “עניין זה מאפשר ללקוחותינו לא רק לחסוך על מה שלא צריך ולשלם מעט על מה שכן צריך – אלא גם לקבל תמורה מלאה לכספם”.
פתרונות עדיפים – סוכנות לביטוח
כתובת:
מוטה גור 9, פארק אולימפיה
פתח תקווה 49528.
טל’: 03-9222912
מייל: adifim@adifim.co.il
אתר: www.adifim.co.il
פייסבוק: לחצו כאן
יוטיוב: לחצו כאן
לינקדין: לחצו כאן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו