יום הכיפורים הסתיים ועמו, כצפוי, ההתנפלות על המסעדות, אך הפעם, מאחר ואי אפשר ללכת למסעדות, מדובר בהזמנה המונית של משלוחי מזון. לאור העומס, קרסה הערב (שני) אפליקציית המשלוחים הפופולארית "וולט". גם באפליקצייה המתחרה, "תן ביס", נרשמת איטיות רבה.
גולשים רבים ברשתות החברתיות דיווחו כי ניסו להזמין מזון באמצעות האפליקציה, אך זו לא הגיבה. בחברה אישרו את דבר התקלה, שתוקנה כעבור שעה והוסיפו: "״שמחים לעדכן שהמשלוחים חזרו לעבודה מלאה. אנו נמשיך לספק משלוחים מהירים, מאחלים לכולם גמר חתימה טובה״

כזכור, חברת המשלוחים "וולט", אחת משתי הגדולות הפועלות באזור המרכז, בעיקר בתל אביב אך גם בערים הגובלות בה, הגיעו להסכם עם נציגי המסעדנים במסגרתו תוריד החברה את עמלת השילוח שלה ל-22% לאורך תקופת הסגר, לעומת 27 אחוזים בימים כתיקונם. סבסוד העמלה, בשיתוף פעולה עם בנק הפועלים. במקביל ועל מנת לעודד הזמנות ממסעדות ולתמוך בפעילות הענף בתקופת הסגר, בנק הפועלים יעניק הטבה ללקוחותיו הפרטיים להזמנת משלוח דרך אפליקציית החברה בסך 30 שקלים ללקוח, עד לגמר המלאי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו