צילום: פיור סקייס // מחלקת עסקים מבודדת ונקיה

המושבים החכמים שישנו את פני המטוסים

נקי מחיידקים • אורות מתחלפים לאחר ניקיון, סמארטפון שמסתנכרן עם מערכות המטוס והפרדה בין ספסלים • כך יראה בקרוב תא הנוסעים?

שמיים נקיים: חברת הטכנולוגיה PriestmanGoode הציגה לאחרונה קבינה חכמה שאמורה לפתור את רוב בעיות ההיגיינה במטוסים. גם ביום שאחרי הקורונה, אנשים יקפידו יותר על אזורים נקיים ובאמצעות טכנולוגיות חכמות יהיה קל ופשוט יותר ליישם את זה.

המושבים יחליפו צבעים כשהמושב יעבור ניקוי // צילום: פיור סקייס
המושבים יחליפו צבעים כשהמושב יעבור ניקוי // צילום: פיור סקייס

חברת PriestmanGoode האנגלית שבסיסה נמצא בלונדון חשפה לאחרונה את קבינת המושבים החכמים. המושבים ישנו צבע לאחר ניקיון וכך בעצם יוכל לדעת הנוסע שהמושב שלו נקי לחלוטין. לפי התמונות והמידע שפרסמה החברה, המושבים יהיו שונים לחלוטין מכל מה שהכרנו.

הכיס בו התחבאו חוברות הדיוטי פרי, ההדרכה והמסטיקים של הנוסעים שהיו לפניכם ייעלמו ובמקומם יהיו מעין מתלים נוחים לתיקים ייעודיים משלכם, בהם תוכלו לאחסן את חפציכם.

את הכיסים יחליפו מתלים לתיקים ייעודיים // צילום: פיור סקייס
את הכיסים יחליפו מתלים לתיקים ייעודיים // צילום: פיור סקייס

תודו שבטיסות האחרונות כבר לא השתמשתם במערכת הבידור של המטוס, הרי הרבה יותר כיף להוריד סדרות וסרטים מנטפליקס ולצפות מהמכשיר האישי. אז גם כאן, המכשיר האישי שלכם יסתנכרן באופן מלא עם מערכת המושבים ותוכלו להניח אותו במקום ייעודי ולצפות בסדרה או סרט ובמקביל להתחבר למערכות המטוס – המכשיר האישי שלכם יחליף את מערכת הבידור של המטוס.

במחלקת התיירים לא יהיו מערכות בידור והמחיצות יגיעו לתקרה // צילום: פיור סקייס
במחלקת התיירים לא יהיו מערכות בידור והמחיצות יגיעו לתקרה // צילום: פיור סקייס

כפי שניתן לראות בתמונות, יהיו מחיצות גבוהות בין המושבים במחלקת התיירים שתיקרא "אזור שמיים טהורים" ומחלקת העסקים שתיקרא "אזור חדרים טהורים". כפי שניתן לראות בתמונות, מחלקת העסקים תקצה לכל אחד מעין חדר אישי, נקי ובטוח, כמובן שהמחיר צפוי להיות בהתאם.

פחות חומרים שמהווים מצע לחיידקים // צילום: פיור סקייס
פחות חומרים שמהווים מצע לחיידקים // צילום: פיור סקייס

בחברה הבהירו כי ישתמשו בפחות מוצרים שצוברים חיידקים, טכנולוגיות ניקיון מתקדמות ומיכשור מתקדם כדי להפוך את המטוס לסביבה נוחה ומחוטאת ככל שניתן. נכון לעכשיו, החברה נמצאת במשא ומתן מול כמה חברות תעופה גדולות כדי להפעיל את הקבינה החדשה במטוסיהן. מדובר בתהליך שצפוי להיות ארוך ולא זול, אך ייתכן שבקרוב המטוסים שהכרנו ישתנו ויראו אחרת לחלוטין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...