מה משותף לאייל שני וניקול רזניקוב? האמת היא שלא הרבה, מלבד קמפיין ששניהם משתתפים בו למען האכלת חתולי רחוב בתקופת הקורונה.
מתברר שסגירת המסעדות מסכנת את קיומם של חתולי הרחוב, ולא מעט סלבריטאים קוראים להמונים להציל אותם. "חתולים לא יכולים להאכיל את עצמם, אם לא נאכיל אותם הם ימותו", אומרת הסופרת והמחזאית מירי חנוך, שגייסה גם את בעלה, אייל שני, לקמפיין.
כידוע, בעקבות משבר הקורונה נסגרו מלונות, מסעדות, בתי קפה ומאות בתי עסק אחרים, שהיוו מקור מזון כמעט בלעדי עבור חתולי הרחוב הרעבים. במקביל, עשרות אלפי ישראלים נמצאים בבידוד ביתי וביניהם גם מאות מאכילי חתולים קהילתיים, שבימים כתיקונם דואגים למזון עבור החברים הפרוותיים, אך כעת נמנעת מהם האפשרות לצאת מהבתים ולהאכיל את החתולים.

יוזמה חברתית חדשה שיצאה אל הפועל בימים האחרונים, מנסה לצמצם את התופעה הזאת, עם משלוחים מיוחדים של מזון עבור אותם חתולים שנותרו רעבים. מי שעומד מאחורי המהלך הזה הוא מותג מזון החתולים "וויסקאס". "בתור חברה שחרתה על דגלה אהבה ענקית ועזרה לידידנו בעלי החיים, כאשר התוודענו למצוקתם הגדולה של חתולי הקהילה שנשארו ללא מזון בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, לא יכולנו להישאר אדישים ולהביט מהצד", מסביר רמי מילטין, הבעלים ומנכ"ל קבוצת מילטין.
בין המתגייסים לקמפיין נמצאים גם סלבס נוספים, בהם מיכל אמדורסקי והשחקן ניב מג'ר ("על הספקטרום"). "המעשה שאנחנו עושים הוא מאוד מוסרי ובעל חמלה", מסביר ניר גרינברג, פעיל למען בעלי חיים. "כולם צריכים להבין את זה, צריכים לדאוג גם להם, גם בתקופה הזאת".
• צפו: חנן בן ארי בהופעה מיוחדת מהבית
• זמן לבינג': הסדרות הכי ארוכות בסטרימינג
• להיט בימי קורונה: דקל וקנין כוכב
• תלונות במשטרה בשם תקוה מ"האח הגדול"