התקופה הנוכחית מזמנת לפתחם של העסקים הקטנים, בינוניים והגדולים - הזדמנויות חדשות. זו תקופה שדורשת ממי שרוצה לשרוד בשוק העסקי - שינוי תפיסתי. כינסנו סביב שולחן אחד את ד"ר לירז מרגלית, חוקרת התנהגות בעידן המודרני, במרכז הבינתחומי, טל ספיבק, ממייסדי קהילת מנהלי שיווק מצייצים, ורותם כהן וידר, מנהלת הדיגיטל של ישראל היום, ובהנחייתה של מירב מילר ניסינו לתת מענה לשאלות הקשות.
תוכלו להמשיך להתעדכן בעצות וטיפים בקהילת "מנהלי שיווק מצייצים" בפייסבוק.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו