שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת נָגִישׁ בִּקְלִיק הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.

עכשיו הזמן למתג את העסק שלכם

כינסנו פאנל מומחים מיוחד בשיתוף עם קהילת "מנהלי שיווק מצייצים" כדי לנסות ולהאיר את הדרך בשאלות השיווקיות שנוצרו בצל המשבר. האם לפרסם? מה לפרסם? האם בכלל הציבור פנוי לקבל מסרים פרסומיים?

צילום: ישראל היום //  ,
צילום: ישראל היום //

התקופה הנוכחית מזמנת לפתחם של העסקים הקטנים, בינוניים והגדולים -  הזדמנויות חדשות. זו תקופה שדורשת ממי שרוצה לשרוד בשוק העסקי - שינוי תפיסתי. כינסנו סביב שולחן אחד את ד"ר לירז מרגלית, חוקרת התנהגות בעידן המודרני, במרכז הבינתחומי, טל ספיבק, ממייסדי קהילת מנהלי שיווק מצייצים, ורותם כהן וידר, מנהלת הדיגיטל של ישראל היום, ובהנחייתה של מירב מילר ניסינו לתת מענה לשאלות הקשות.

תוכלו להמשיך להתעדכן בעצות וטיפים בקהילת "מנהלי שיווק מצייצים" בפייסבוק.

לחצו לקהילה 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר