הכירו את רון איצקוביץ’, יזם צעיר מנהריה שייסד את חברת ” FirstPlast” העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של פתרונות אריזה מתקדמים לעסקים בפריסה ארצית.

כיום FirstPlast אחראית על פתרונות האריזה ברשתות הגדולות בישראל, ולאחרונה החלה לפעול גם בארצות הברית.
“עיצוב המוצר הוא חלק מהותי בשוק היום, והערך המוסף הוא באיכות ללא פשרות לצד נראות מרשימה”
בשיחתנו בלטו מספר מאפיינים ייחודיים: הרעב ,המוטיבציה והרענון והרצון שמביא היזם הצעיר לתחום המיושן שנראה שכבר הציע הכול.
“היו לילות שפשוט לא עצמתי עין. ההתחלה בזירה העסקית הייתה מאוד קשה ומייגעת , לבוא במגע מול אנשים שמנצלים את הרצון העז שלך ולוקחים את זה לטובתם האישית על מנת לפנות אותך מהשטח זה לא פשוט. אך היום יותר מתמיד אני בטוח: אי אפשר להביס אדם שלא יודע לוותר ובוטח בבורא עולם.”
איצקוביץ’ פיצח את השיטה לאחר שהבין את הנקודה החשובה ביותר באשר לשיווק ולאריזות- עיקרון ה”פרסום הנייד” . כל שקית או אריזה שיוצאת מבית העסק הופכת לאפיק פרסומי ונכנסת לתודעה של כל מי שרואה אותה. האריזה היא ההזדמנות של בעל העסק להתפרסם , לשדר נוכחות ולעורר סקרנות אצל לקוחות חדשים.
הדור שלנו נוהג לתעד כל דבר שהוא עושה ולכן חשוב מאוד שכל מה שיוצא מבית העסק ייצא בצורה שיווקית ברמה הגבוהה ביותר, על מנת למשוך אליו לקוחות נוספים.

קחו חלק במהפכה:
ישנם מפעלים ביתיים רבים המציעים אריזות בעלות חזות מרשימה, אך בפועל מדובר בחומרים מתפוררים, ולעיתים בצבע וכימיקלים שעלולים לגעת במזון שכולנו אוכלים. בעלי מסעדות רבים אינם מודעים לסכנות ועלולים לסכן את עצמם ואת הלקוחות שלהם. “”FirstPlast מציעה פתרונות אריזה מתקדמים מהמפעלים המובילים בעולם ובתקני האיכות וההיגיינה המחמירים ביותר.
ממשרדי החברה נמסר: “כי כל מוצרי חברת “FirstPlast” מלווים בתו תקן אירופאי ואישור מגע עם מזון בין-לאומי”.
עם זאת, למרות הסטנדרטים הגבוהים של האריזות, העבודה מול הלקוח פשוטה ויסודית:
“לאחר אישור ההזמנה, המוצר מתוכנן בשיתוף הלקוח עם צוות הגרפיקאים המובחרים של המשרד. הלקוח מקבל מספר דוגמאות מתוכן הוא בוחר את האריזה המתאימה לו, ובתוך זמן קצר האריזות עוברות לשלב הייצור”.
חברת “”FirstPlast תשמח לייעץ ולתת שירות ללא עלות לכל דורש במייל: ron@firstplast.co.il
אינסטגרם:
פייסבוק:
https://www.facebook.com/FirstPlast1/
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו