הדור השני של הקרוסאובר היוקרתי של לנד-רובר מתחיל את דרכו בישראל. למרות הדימיון במראה החיצוני, מדובר ברכב שונה לחלוטין (מלבד צירי הדלתות) עם שלדה חדשה, מנועים שונים וטכנולוגיה עדכנית.
הדור החדש ממשיך את קו העיצוב המוכר משאר דגמי החברה. יש כאן, לדוגמה, ידיות דלתות נשלפות כמו בעוד דגמים של JLR ועוד קווים דומים. התוצאה מרגישה כמו אבולוציה של הדור היוצא מאשר עיצוב חדש לגמרי. המידות גם הן כמעט ולא שונו כשעיקר ההבדל נמצא בתוספת של 2 ס”מ לבסיס הגלגלים.
בחזית ניתן לבחור בין 3 מנועים, כולם בנפח 2.0 ליטר וכולם משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית. באגף הבנזין ניתן לבחור בין שתי רמות הספק (200 ו-250 כ״ס) ובאגף הדיזל מפיקה יחידת הכוח הספק של 180 כ״ס. העברת הכוח היא דרך הנעה כפולה הניתנת לשליטה דרך מערך ה״טריין ריספונס 2״. מעבר למצבי נהיגה שונים, יודעת המערכת לוותר על ההנעה הקדמית לפי צורך במטרה לצמצם את צריכת הדלק.
לכל המנועים מערכת עזר חשמלית (מילד-הייבריד/MHEV) שתורמת מכוחה למנוע בזמן תאוצה, מאפשרת נסיעה מתחת ל-17 קמ״ש ללא מנוע הבנזין ומפחיתה את צריכת הדלק ב-6%. עוד באגף הטכנולוגיה, מערכת ה״קליר ויז’ן״ שהיא למעשה מצלמה שמחליפה את המראה האחורית בלחיצת כפתור. בנוסף האיווק מגיע גם עם מערכת ״מכסה מנוע שקוף״, שבאמצעות 3 מצלמות יודעת להציג בדיוק מה נמצא סביב הגלגלים הקדמיים.
מחירי הריינג׳-רובר איווק החדש מתחילים ב-397,000 שקלים עבור גרסת ה-200 כ״ס ברמת אבזור S. עבור גרסת הדיזל תדרשו לשלם 448,000 שקלים, כשגרסת הבנזין החזקה והמאובזרת ביותר תימכר כאן ב-489,000 שקלים.