סוזוקי ג’ימני החדש בישראל – החל מ-125,000 שקלים

סוזוקי מתחילה לשווק את רכב השטח הקטן והקשוח שלה בישראל. חזק יותר, מאובזר יותר וכן, גם יקר יותר. בנוסף הויטארה מתחדש ומקבל מנועים עדכניים

סוזוקי ג’ימני החדש מתחיל את דרכו בישראל בימים אלו. אל תתנו לגודלו הזעיר לבלבל אתכם – מדובר בכלי שטח אמיתי ומסוקס ואחד האחרונים שבהם. הדור החדש ישווק כאן במחירים גבוהים מבעבר – גרסת הכניסה הידנית תעלה 125,000 שקלים  ואילו זו האוטומטית, תימכר כאן ב-137,000 שקלים.



סוזוקי ג’ימני חדש ויקר יותר

 


כנגד המחיר שקפץ מציע הג’ימני החדש גם תפוקת כוח משופרת. יש כאן מנוע בנזין בנפח 1.5 ל’ המפיק 102 כ”ס ו-13.2 קג”מ, המעביר את כוחו אל שתי תיבות  הילוכים אופציונליות: ידנית (5 היל’) או אוטומטית (4 היל’). כרגיל בג’ימני (ובסמוראי שהקדים אותו), הכוח עובר משם אל תיבת העברה המאפשרת בחירה בין הנעה אחורית לכפולה וגם הילוך כוח.


רוצים עוד מאוברדרייב >>>


מעבר לעיצוב החדש מבחוץ ומפנים, שומר הג’ימני על המבנה הקשוח שלו. זה אומר שהוא מבוסס עדיין על שלדת סולם (שחוזקה) וסרנים חיים. עוד חידושים אפשר למצוא בתחום האבזור שמציע, בין השאר,  גם מערכות בטיחות מתקדמות כמו בלימה אוטונומית, התראה על סטייה מהנתיב וזיהוי תמרורים. למרות אלו, ציון הבטיחות של הג’ימני במבחני הריסוק האירופאים, לא מרשים ועומד על שלושה כוכבים בלבד.



זונח את מנוע ה-1.6 הוותיק – סוזוקי ויטארה

 


לצד הג’ימני החדש, מגיע לישראל גם הויטארה מחודש, עם יחידות הנעה מודרניות. מדובר בצמד מנועים מוגדשי טורבו, האחד בעל שלושה ציל’ (1.0 ל’, 110 כ”ס) והשני בעל ארבעה ציל’ (1.4 ל’, 140 כ”ס). שני המנועים מעבירים את כוחם לגלגלים הקדמיים, דרך תיבה אוטומטית בעלת 6 יחסי- העברה. המחירים מתחילים ב-120,000 שקלים ו-130,000 שקלים בהתאמה,


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר