כוכב הסדרה Glee התאבד

סאלינג שם קץ לחייו בגיל 35, ארבע שנים אחרי שכוכב אחר של הסדרה, קורי מונטית', מת מסמים ואלכוהול • סאלינג, שגילם בסדרה את נואה "פאק" פאקרמן, הורשע באחרונה בהחזקת חומר פדופילי ואמור היה לרצות עונש מאסר

צילום: אי.פי // גופתו נמצאה בקרבת אגם בפאתי לוס אנג'לס. סאלינג

השחקן מארק סאלינג שכיכב בסדרת הדרמה המוסיקלית המצליחה "Glee" שם קץ לחיו בגיל 35.

על פי הדיווחים, גופתו של סאלינג נמצאה במגרש בייסבול מקומי בקרבת אגם בפארק בפאתי לוס אנג'לס, מקום שבו מתאמנים בדרך כלל קבוצות של ילדים, בשעות הבוקר המוקדמות. באוגוסט האחרון גם דווח כי הוא ניסה לחתוך לעצמו את הוורידים וסומן כבעל נטיות אובדניות.

"הריני לאשר כי מארק סאלינג נפטר מוקדם הבוקר", מסר עורך דינו מבלי לתת פרטים על נסיבות המוות, "מארק היה אדם אוהב ועדין, בעל יצירתיות אדירה, שעשה כמיטב יכולתו כדי לכפר על טעויות רציניות ועל שגיאות בשיקול הדעת. הוא מותיר אחריו את אמו, אביו ואחיו. המשפחה מעריכה את התמיכה ומבקשת לכבד את פרטיותה".

סאלינג, שגילם בסדרה הפופולרית את נואה "פאק" פאקרמן, שחקן פוטבול יהודי-אמריקני קשוח שמשתלב במקהלת התיכון, עלה לכותרות בשנים מאז הסתיימה הסדרה כשנמצא אשם בהחזקת חומר פורנוגרפי פדופילי. במהלך פשיטה על ביתו נמצאו בשעתו יותר מ-50 אלף תמונות פורנוגרפיות של קטינים במחשבו האישי. מאז גם הוא פוטר מפרויקט שעמד לצלם ולא המשיך לשחק עוד.

בתום הליכים משפטיים של כשנה וחצי, בספטמבר האחרון הוא הודה באישומים ועמד בפני עסקת טיעון לפיה יישלח לריצוי מאסר בפועל למשך ארבע עד שבע שנים וכן יירשם כעבריין מין בארה"ב. גזר הדין הסופי נקבע להימסר בעוד שישה שבועות.

מותו של סאלינג מגיע ארבע שנים וחצי אחרי טרגדיה אחרת של כוכב מהסדרה "Glee", קורי מונטית', שנמצא ללא רוח חיים בחדר מלון בוונקובר שבקנדה במה שנקבע בניתוח לאחר המוות כהרעלה מתערובת של הירואין ואלכוהול. מונטית' נאבק בהתמכרויות לפני מותו וגם ניהל קשר רומנטי עם השחקנית הראשית של "Glee", ליאה מישל. לאחר מותו יוחד לזכרו פרק מיוחד בעונה החמישית של הסדרה.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר