היוצרים של המוצר, חברת "מונדלז", ציינו כי שינו את העיצוב כדי להקטין את המשקל של ממתק השוקולד.

"רווחים מטופשים" // צילום: רויטרס
החברה מסרה כי הצעד אמור לכפר על עליית חומרי הגלם המרכיבים את המוצר. "כמו חברות רבות אחרות, אנו חווים עלויות גבוהות עבור מרכיבים בסיסיים", ציינו ב"מונדלז".
הטובלרון בישראל, ללא שינוי
לישראלים שנוהגים לרכוש את המוצר, אל דאגה - הטובלרון בישראל ובדיוטי פרי נותר באותו המשקל.
הצרכנים בבריטניה תיארו את המהלך בתור "החלטה שגויה", וטענו שהחללים הגדולים נראים "מטופשים".

פחות שוקולד // צילום: רויטרס
בהודעה בעמוד של "טובלרון" בפייסבוק, החברה ציינה שבשל עליית מחירי היסוד היה עליהם לבחור בין שתי החלופות - לשנות את המראה של הטובלרון או להעלות מחירו.
לא מדובר בתוצאה של ה"ברקזיט"
דוברת "מונדלז" הודתה כי שער החליפין של הלירה שטרלינג כרגע "לא נוח", אך הוסיפה כי "שינוי זה לא נעשה כתוצאה מהבקזיט".
עם זאת, היא לא הבהירה מדוע משקלו של הממתק בבריטניה קטן, אך בשאר מדינות אירופה נותר ללא שינוי.

לא תוצאה של הברקזיט // צילום: רויטרס