נסטלה עם יציאה חדשה: החברה עושה "מייקאובר" לקיט-קט המסורתי, ומוסיפה טעם חדש ומרענן לארסנל (או שלא).
הקיט קט החדש הוא בטעם מלון וגבינת מסקפורנה. החטיף נמצא על המדפים בחנויות נבחרות ביפן.
חובבי החטיף המסורתי מגיבים לטעם ולרעיון בצורות שונות ומגוונות.
אבקת מלון עם גבינה מצופים בשוקולד לבן // צילום: מתוך טוויטר
החטיף יצא במהדורה מוגבלת, והופץ ברשת הטוויטר של קיט קט ביפן: "זהו טעם מרענן של מתיקות ורכות. "
החברה מתארת את החטיף בתור כריך שבתוכו "אבקה של מלון וגבינת מסקרפונה בין הוופלים המתוקים, בציפוי שוקולד לבן".
טעים או מוזר? // צילום: מתוך טוויטר
רבים ברשת החברתית מטילים ספק בבחירת הטעם, אחרים מביעים עניין, ויש מי שבוחר להתרחק מן הבחירה המוזרה. "הם ממשיכים לייצר חטיפים מוזרים", כתב אדם בטוויטר.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
אחר כתב: "לקיט קאט יש חטיף גבינה ומלון, וזה מגעיל", אחרת כתבה: "אני עשויה לנסות את זה". "זה נשמע נורא", כתב אדם אחר.
בעוד שרבים נגעלו מהרעיון הביזארי של קיט קט, אחרים הביעו נכונות לנסות ולטעום.