בסוף הקיץ: 2 אירועים מושחתים ושוקולדיים במיוחד

מותג הטילונים Extreme חבר לקונדיטוריות מובילות לטובת קולקציות קינוחים מפתות • שתי חנויות חדשות של "נוטלה שוקולד אקספיריאנס" נפתחות עם השקת ממתק חדש • יהיה מתוק

יהיה מתוק. צילום: עדי רובינשטיין

שיהיה לכם (סוף) קיץ מתוק: שני אירועים חדשים, מושחתים ושוקולדיים במיוחד מתקיימים בימים אלה רחבי הארץ, ומזמינים אתכם להתפנק עם קינוחים לא שגרתיים על טהרת הנוטלה והטילונים.

פופ-אפ פטיסרי

לזה אנחנו קוראים קינוחים באקסטרים: מותג הטילונים Extreme חבר לכמה מהקונדיטוריות המובילות בישראל לטובת יצירת קולקציית קינוחים בהשראת סדרת טילוני "אקסטרים פטיסרי" החדשה, שמגיעה בשני טעמים: פאי לימון וסופלה שוקולד ואגוזי לוז.

הפופ אפ ידלג בין כמה קונדיטוריות, שיציעו קינוחים דוגמת קרואסון חמאה ממולא בטילון אקסטרים; טארט קקאו בהשראת טילון השוקולד-אגוזים; קרואסון קרם שוקולד-לוז וקרואסון לימון ומרנג עננים.

קונדיטוריית ניחוחות חיים, צילום: עדי רובינשטיין

אז איפה זוללים? תרשמו: הקרייקרי של מורגן גיל, תל אביב (עד 22 באוגוסט); רחלי ור ניר, ירושלים (עד 23 באוגוסט); אלה פטיסרי, עמק חפר (26 עד 28 באוגוסט); פיתה פנדה, תל אביב (26 עד 30 באוגוסט); קפה מרי, ראשון לציון (1 עד 3 בספטמבר); וקונדיטוריית לופין, קריית ים (3 עד 5 בספטמבר). תביאו לק. או ביס. או גם וגם.

ושכן ימרחו אתכם

בשורה לצ'וקוהוליקס: שתי חנויות חדשות של "נוטלה שוקולד אקספיריאנס" נפתחו לאחרונה במתחמי G סינמה סיטי בכפר סבא ובבאר שבע, שם תוכלו להתפנק על מטעמים וקינוחים על בסיס ממרח השוקולד-אגוזים האייקוני, לצד אפשרות להרכיב חבילות "עשו זאת בעצמכם" ולרכוש מוצרים ממותגים של נוטלה. החנויות החדשות מצטרפות לארבעת הסניפים הקודמים של הרשת, במתחם סינמה סיטי ראשון לציון, בקניון עזריאלי ראשונים ראשון לציון, בקניון עופר הקריון בקריית ביאליק ובמתחם My Baby בירכא.

אבל זה לא הכל: בתאריך 26 באוגוסט, החל משעה 17:00, תתקיים בחנות הכפר סבאית השקה מיוחדת ופתוחה לקהל הרחב של עוגיות קינדריני החדשות מבית פררו (יצרנית נוטלה) – עוגיות חמאה שוקולדיות שמגיעות ב-18 פרצופים שונים, לכל רגש ומצב רוח אפשרי. בתוכנית: טעימות חינמיות מהמוצר, עמדת צילום והפתעות נוספות. הכניסה ללא תשלום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר