סקר TGI: ישראל היום ממשיך להוביל כעיתון הנקרא בישראל

שיעור החשיפה של העיתון עלה לעומת השנה שעברה, והוא עומד על 39.5%

 

 

"ישראל היום" ממשיך להוביל, והוא העיתון הנקרא בישראל. כך קובע סקר החשיפה לאמצעי התקשורת, TGI, הנערך על ידי חברת "קנטאר מדיה" ומתפרסם היום. בהתאם לנתוני הסקר, שיעור החשיפה השנתי של העיתון ביום חול ממוצע אף עלה לעומת השנה שעברה, והוא עומד על 39.5% בתקופת ינואר-דצמבר 2015, לעומת 39.3% בשנת 2014. 

 

עורכי הסקר מדגישים, כי קיים פער מובהק סטטיסטית בינו לבין 'ידיעות אחרונות', העיתון המדורג שני באחוז החשיפה. החשיפה ל"ידיעות אחרונות" בימי חול עומדת על 35.4%. 

 

יותר ויותר ישראלים קוראים "ישראל היום" גם בסוף השבוע. מנתוני הסקר עולה, כי שיעור החשיפה לגיליון סוף שבוע ממוצע של "ישראל היום" עלה ל-36.7% בשנת 2015, לעומת  34.0%  בשנת 2014 . גם עלייה זו היא מובהקת סטטיסטית. 

 

מנכ"לית "ישראל היום," ציפי קורן, אמרה כי "אנחנו מודים מקרב לב לקוראינו, שהופכים אותנו זה כבר 5 שנים לעיתון המוביל בישראל. נאמנותם הבלתי מתפשרת לעיתון היא הרוח הגבית האיתנה, הדוחפת אותנו קדימה ומעניקה לנו כוח והשראה." 

 

סקר TGI מבוצע ע" קנטאר מדיה מחקרי טי.גי.אי" (לשעבר "מחקרי סינגל סורס") ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר TGI מבוסס על מדגם מייצג של מרואיינים במגזר היהודי בגילאי 18+, המשקפים אוכלוסייה בשיעור של כ- 4.2 מיליון נפש. 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר