שומרים על נועם הליכות ומונעים נזק תדמיתי חמור: משרד התיירות קיים אתמול דיון מיוחד לנוכח מקרי האלימות שתועדו במקומות תיירותיים. "אסור לטאטא את תופעת ההתנהגות האלימה מתחת לשטיח", אמר מנכ"ל המשרד, אמיר הלוי.
מטרת הדיון היתה לבחון את היקף תופעת האלימות מצד אורחים בבתי מלון ובטיסות. לדברי המנכ"ל, "הטיפול בבעיה צריך להתחיל עוד בגיל צעיר, ועל כן נדרש שיתוף פעולה עם מערכת החינוך. בכוונתנו לפנות למשרד החינוך ולשלב כוחות על מנת להשפיע על התנהגות הילדים בשלב מוקדם".
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי // צילום ארכיון: דודי ועקנין
עוד אמר הלוי כי למקרי האלימות וההתנהגות הבלתי הולמת יש השפעה לא מבוטלת על תעשיית התיירות והכלכלה הישראלית: "כל מקרה, קטן כגדול, הוא בעל פוטנציאל להפוך לוויראלי. הרי כל תייר הוא גם צלם, וברגע שהמקרים הללו עולים לרשתות החברתיות - הנזק התדמיתי לישראל הוא גדול". בד בבד, במשטרת מרחב אילת סיפרו על עשרות מקרים בכל חודש של אלימות נופשים כלפי עובדי בתי המלון. כחלק מהפעלת מדיניות נוקשה למיגור התופעה, החליטה המשטרה לכפות על קציני הביטחון של המלונות לדווח למשטרה על מקרי אלימות פיזית.
רק בסוף השבוע האחרון נקראו שוטרי מרחב אילת לטפל בשני מקרי אלימות בבתי מלון בעיר. במשטרת אילת ציינו כי "הנפגע העיקרי, לצערנו, הוא אותו אזרח תמים שמגיע לנופש ונאלץ בעל כורחו לצפות במקרי אלימות שונים".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו