יותר מ-13 אלף איש פקדו את "חנות המעשים הטובים" שהקימה סמסונג ישראל לרגל מרתון סמסונג תל-אביב 2015. כ-7,000 איש התחייבות להתנדב לאחר ביקורם במתחם המוקדש לאחריות הקהילתית. מטרת המתחם עידוד ציבור המבקרים לעשות משהו קטן וטוב למען האחר וחיזוק הערבות ההדדית בקהילה.
המבקרים במתחם המעשים הטובים יכולים לבחור לעשות מעשה טוב לאדם שהם מכירים או לזר הזקוק לכך (בשיתוף פעולה עם עמותת "לתת"). הם מכריזים על התחייבותם בפייסבוק ומקבלים בתמורה להתחייבות מתנה קטנה ומתוקה.
בין המעשים הטובים שניתן לבחור: לבשל ארוחה מפנקת בבית תמחוי, לארגן איסוף מזון במשרד או בבית הספר, לארגן ערב רומנטי לאמא ואבא, לעזור לחבר במעבר דירה, ללמד את אמא להשתמש בפייסבוק/ וואטסאפ ועוד.
האוהל שהוצב בכיכר רבין בתל אביב, שבליבו נמצאת 'חנות המעשים הטובים' , מוקדש כולו לנושא אחריות קהילתית. סמסונג בחרה בפעילות זו במסגרת אירועי מרתון סמסונג תל-אביב בשל הקשר ההדוק שרואים בחברה בין פעילות ספורטיבית לאחריות לקהילה בה אנחנו חיים.
במרתון הקודם סמסונג השיקה את פעילות 'תעביר את זה הלאה' במסגרתה נאספו בגדים חמים מהרצים על נקודת הזינוק ונתרמו לנזקקים באמצעות עמותות. במרכז המתחם עומדת 'חנות המעשים הטובים' ובה כל מבקר מוזמן 'לקנות' קאפקייק באמצעות הבטחה למעשה טוב שיבחר לעשות לאדם אהוב או למען הקהילה בשיתוף פעולה עם עמותת 'לתת'.