שוק אפליקציות ההיכרויות לא צריך עוד אחת שמתיימרת להציע שיטה חדשנית ואלגוריתם טוב יותר שימצא השידוך הנכון. אבל אם כבר תקופה חשבתם על התאמה מכיוון אחר, נגיד בדמות של חיה פרוותית מבויתת עם שתי אוזניים וזנב, יש מצב שהאפליקציה הזאת תפתור לכם את הבעיה.
הכל התחיל לפני כשנה, כשלפתח ביתה של אלה סייג ליפמן, מנכ"לית "אדופט-מי" ושותפה מייסדת, הגיע כלב גוסס במצב קשה. היא החליטה לשקם אותו ולאחר מכן לחפש לו בית, וכך נחשפה למצב הכלבים והחתולים בישראל, ובעיקר לעובדה שקיימות הרבה עמותות עם אלפי כלבים וחתולים לאימוץ, אבל חסר הגוף שמחבר ביניהם. כך התחילה להתפתח "אדופט-מי", דרך הרעיון של לקחת את כלל מאגרי הדאטה של העמותות והמכלאות העירוניות ולאחד אותם לכלי טכנולוגי שינגיש את תהליך האימוץ לכל מי שחפץ בכך.
הפלטפורמה של החברה מזכירה מאוד את אפליקציות ההיכרויות המוכרות לכולנו כמו טינדר ובאמבל, וזאת בדיוק הייתה המחשבה של מייסדיה, הכוללים גם את יעל חן, המשנה למנכ"לית ושותפה מייסדת, ותומר צ'צ'יק, מנהל ושותף מייסד, כולם אנשי הייטק במקור עם רקע טכנולוגי. אליהם הצטרפו מעל 60 מתנדבים מכל רחבי הארץ, המתנדבים כבר מעל שנה בפרויקט שהושק לאחרונה ביום אימוץ שהתקיים בחול המועד סוכות ובנציגות 15 עמותות של בעלי חיים.
בדומה לאפליקציות הוןתיקות, גם אדופט-מי מבוססת על אלגוריתם התאמה חכם, בשילוב שאלונים מפורטים הנוגעים באורח החיים של אלו המעוניינים לאמץ, במטרה למצוא התאמה כמה שיותר מדויקת. אם הכלב או החתול המוצעים למשתמש מוצאים חן בעיניו - הוא מחליק ימינה, בדיוק כמו שאנחנו מורגלים.
אחת המטרות של אדופט-מי היא לא רק למצוא בית חם לכלבים וחתולים, אלא גם ללוות אותם לאחר האימוץ. השלב הזה, שלו הם קוראים "פוסט אדפשן", הוא בעצם תקופת ההסתגלות - למאמצים ולבעל החיים כאחד. התקופה עשויה להיות מאתגרת מכל מיני היבטים, ולצוות אדופט-מי היה חשוב לאגד את כל נותני השירות, הטיפים, והגאדג'טים שיעזרו לצלוח אותה.
האפליקציה כבר נמצאת בחנויות היישומונים השונות, ומונה עד כה כ-720 משתמשים שרוצים לאמץ, והיא מאגדת בתוכה 141 כלבים וחתולים מבין 13 עמותות שונות.
להורדת האפליקציה לחצו כאן
לאתר של אדופט-מי לחצו כאן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו