לאחר שפעלו בעזה: הפינוק המיוחד שקיבלו כלבי יחידת עוקץ | צפו

לוחמי ולוחמות היחידה הקרבית קיבלו גלידות וארטיקים שהגיעו עד אליהם, וכמובן שלא שכחו גם את חבריהם ההולכים על ארבע • "החום של ימי הקיץ בלתי נסבל – חשוב לרענן את החיילים, החיילות וגם את הכלבים"

הפינוק המצנן שקיבלו לוחמי וכלבי יחידת "עוקץ" // צילום: שירן פרץ

מזג האוויר החם שפוקד את ישראל לאחרונה מקשה על כל אחד ואחת מאיתנו, וגם על חיילי צה"ל – בהם חיילי יחידת עוקץ והכלבים שלהם, שזכו לאחרונה להתפנק בגלידות ובארטיקים שהובאו אליהם במיוחד.

בזמן שהשרב בשיאו, החליט מושיקו מוסקוביץ', יו"ר ארגון "נחמה והצלה לישראל", אשר מתנדב בתפקיד לחימה באוגדת עזה מאז 7 באוקטובר, לצנן ולרענן את הכלבים שעושים את עבודתם החשובה. מי שעומדים מאחורי המיזם לצד הארגון הם משפחת ספרא מברזל, שזהו אינו הפרויקט הראשון למען החיילים שאותו הם הוציאו לפועל, באמצעות סיפוק של ציוד ותמיכה.

לוחמת וכלב של היחידה נהנים מגלידה , צילום: שירן פרץ

אוטו גלידה שיוצא מטעם הארגון מסתובב בימים אלו בין בסיסי צה"ל ובשטחי כינוס בדרום ובצפון הארץ כדי לפנק את החיילים והחיילות בגלידות וארטיקים בחינם. מי שזכה גם הם להתפנק הם כלבי יחידת עוקץ במתקן אדם, שלאחר שפעלו ברצועת עזה – קיבלו ארטיק שמותאם במיוחד עבור כלבים, שאושר על ידי וטרינר היחידה.

מוסקוביץ': "כאחד שמשרת בימים אלו במילואים וחווה את החום הבלתי נסבל של ימי הקיץ החמים, אני יודע כמה חשוב לרענן את החיילים והחיילות שלנו בכל הגזרות – וכך גם את הכלבים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר