אז איך עובדת חברת פרסום?

כיום ללא שיווק מסיבי ומקצועי אתה נחשב כלא קיים. למעלה ממחצית העסקים שנסגרים בשנה נסגרו עקב שיווק כושל. מומחים סוברים שגם אם המוצר שלך לא נחשב לטופ שבשוק, עם היעזר בחברת שיווק מקצועית תוכל לנהל עסק בצורה ריווחית.

צילום: //

איך עובדת חברת פרסום?

משרד פרסום מקצועי תחילה בודק את המוצר שלכם ולאחר מכן בודק את קהל היעד. יש משרדי פרסום שאינם יודעים לשווק בצורה חכמה וכתוצאה מכך הם משווקים באופן כללי, מבזבזים את התקציב שלכם על אנשים שאין להם כלל צורך במוצר שלכם. כמו כן, חברת הפרסום תבנה לכם לוגו ממותג, סלוגן שימשוך את הקהל שלכם. חברת פרסום מקצועית תדע לעשות שיווק מקצועי ומהיר, אנשים כבר לא אוהבים לקרוא תוכן בכמויות, הם רוצים להבין בצורה המהירה ביותר למה כדאי להם לקחת את המוצר שלך. הרבה חברות פרסום מציעות גם לעשות פרסום שיווקי כדי שיהיה כמה שפחות לקרוא. כל דבר הוא פרסום היום, גם החולצות שהעובדים שלכם לובשים הם פרסומות.

כמה זה עולה לי?

אי אפשר לאמוד את המחיר של שיווק, זהו בדרך כלל תחזוקה שוטפת של החברה שלכם. כאשר אתם רק פותחים עסק אתם צריכים לחשוב על לוגו, כתיבת תכנים שיווקיים, הדפסת חולצות וכד’… יש חברות פרסום כמו “סהר פרסום” שמתאימות את התקציב של הלקוח אליהן. הן ידאגו לפרסם לכם את המוצר בצורה הטובה ביותר לפי הנוחות הכלכלית שלכם. זכרו, שיווק היא הוצאה שמחזירה את עצמה, ללא שיווק עתיד העסק לקרוס.

העסק לא זז

הגעתם למקום בו אתם מרגישים תקועים? אם לא נעזרתם בחברת פרסום עד עתה ייתכן וזאת הסיבה לכך שאתם תקועים במקום. אם אתם עובדים עם חברת פרסום ועדיין העסק שלכם לא ריווחי יכול להיות שהחברה שאתם עובדים איתה לא מקצועית מספיק. חברת פרסום שמגיעה אליכם לאחר שנתקעתם חייבת תחילה לזהות מה היתה הבעיה ורק לאחר מכן להתחיל לפעול. גם חברות גדולות כמו קוקה קולה ואחרות מרגישות תקועות, חברה כזאת דואגת לשנות את אופי הפרסום שלה מעת לעת.

לדברי מנכ"ל משרד סהר פרסום מבאר שבע, "עולם הפרסום מתפתח בשנים האחרונות בקצב מסחרר, אם עד לפני 4 שנים המדיות המודפסות שלטו בתחום, רוב תקציבי הפרסום ממושים במדיות הדיגיטליות, הלקוחות רוצים תוצאות כאן ועכשיו, היום שמים תקציב וכבר מחר רואים לקוחות בעסק ולידים טובים, ההתפתחות הביאה לתחרות בריאה בה נפתחו משרדי פרסום רבים בדרום ולתחרות גדולה בקריאייטיב.

כתיבה שיווקית – למי זה עוזר?

משרדי פרסום מציעים לנו תכנים שיווקיים שיפורסמו באתרים שלנו ובאחרים. איך שיטה זו תורמת לעסק? כל תוכן שאנו מפרסמים באינטרנט, מלבד לכך שהלקוחות הפוטנציאלים שלנו יכולים לפגוש בו, הוא גם מקדם את הדירוג שלנו בגוגל. כל תוכן שאנו מעלים נבחן מספר פעמים על ידי גוגל, בתכנים יש מילות מפתח, אם גוגל רואה בתוכן שפורסם כתוכן שמטרתו הוא רק לקדם את הדירוג שלנו ולא לתת לקוראים שלנו ערך מוסף, לא רק שלא יקדמו אותנו בדירוג אלא כן יכול להיות וגוגל תבחר להוריד את הדירוג שלנו. אז בפעם הבאה שאומרים לכם שאין דבר כזה פרסום רע, תבינו שזו טעות...

 

מסקנות

יש הרבה חברות פרסום, את חלקן אנו מכירים ואת חלקן פחות. חשוב לבחור בחברת פרסום שיכולה להעניק לנו שיווק בתקציב שלנו, לראות את העבודות הקודמות של החברה ולראות שיש כימיה ביניכם ובין החברה. שיווק הוא דבר שצריך לטפל באופן שוטף ולא להזניח, הזנחה מושכת את העסק אחרונה, זכרו שהכסף שאתם “מבזבזים” על שיווק יחזור אליכם עם חברת הפרסום עובדת נכון. ללא פרסום העסק לא יפרח, ללא פרסום נכון העסק אף יקרוס.

משרד הפרסום "סהר פרסום והפקות " הינו המשרד הוותיק ביותר בדרום הממוקם בבאר שבע המספק שירותי עיצוב גרפי, פרסום, ניהול והקמת אתרי אינטרנט, ניהול רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, קידום אורגני וכד׳), שיווק מוצרי פרסום, מחברות ממותגות ויומני שנה, ליווי לקוחות עד ייבוא מסין ועוד.
בין לקוחות המשרד נמנים רשויות מקומיות ואזוריות, מוסדות ציבוריים, חברות ואף לקוחות פרטיים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר