מנכ"ל וג׳טה: "כך אנחנו הופכים עסקים למותגים"

התחרות על תשומת הלב של הלקוח בישראל הולכת ומתחממת, מודל הפרסום מתמקד בעיקר באיך ניתן להגדיל את ההכנסות של המותג • וג׳טה של דן בן שמואל מתמקדת אך ורק בדבר אחד - איכות הקמפיינים של הלקוחות

צילום: אינסטגרם פרטי // מגדילים את מחזור המכירות של הלקוחות

המטרה היא הכל: פרסום מבוסס תוצאות כשהלקוח משלם לא עבור חשיפה אלא עבור הלידים והתוצאות שמדברות בעד עצמן, אין התעסקות לא רלוונטית בלהגדיל את כמות הלייקים או העוקבים בדפי העסק.

וג׳טה של דן מתמקדת אך ורק בדבר אחד - איכות הקמפיינים של הלקוחות שבמילים פשוטות פירושן הדרך להכניס מקסימום כסף מהפרסום ולהגדיל את מחזור המכירות של הלקוחות, בצורה המהירה ביותר, תוך כדי שמירה על תקציב הלקוח.

וג׳טה מבוססת נתונים והוכחות: "אנחנו מתחילים מסע פרסום עם לקוח, מטרגטים קהל מסוים מתבססים על נתונים שקיבלנו מהקהל, אבל נתונים עמוקים לא רק כמה עלה לי ביקור משתמש ואז מחשבים מסלול, מיום ליום הקמפיינים נהיים יותר מדויקים ועם תוצאות היסטריות" כך אומר דן בן שמואל מנכ"ל וג'טה.

עולם הפרסום כיום מתמקד ביחסי המרה , טראפיק וזמני שהייה באתר, כמויות לידים, לייקים ולבסוף בתוצאות , כולם למעשה יוצרים בסיס למטרה יחידה - עליה במספר הרכישות. יש חשיבות בלתי נפרדת להצלחתו של הקמפיין שכן המטרה היא אחת, ממוקדת ומוגדרת יעדים והיא הגדלת ההכנסות של העסק, האמנם בוג'טה יודעים להפיק את המיטב מהפירות המסופקים על ידי הקמפיין, גם אם אינם מתבטאים בכסף ממשי ממכירות, כמו איסוף לקוחות חדשים, שימור לקוחות קיימים, חווית משתמש ברמה הגבוהה ביותר, מודעות ברשת למותג וכל המשתמע בכך, זהו זהב שאפשר להפיק ממנו פירות בהמשך, אנחנו לא בונים מותג לחצי שנה אנחנו בונים מותג לאורך טווח.

השיטה של וג׳טה

וג׳טה אמנם עוסקת בפרסום, אך להגדיר אותה כ"משרד פרסום" קלאסי זאת טעות , הקמפיינים השיווקיים בחברה אינם מהווים דבר מלבד אמצעי להשגת מטרת העל שהיא עלייה בהכנסות של הלקוח.

אז מהו סוד הקסם של המודל המצליח אתם שואלים? חשיבה אחרת מכל מה שאתם מכירים.

בוגטה מלמדים את הלקוח לשאול את השאלות הנכונות ,״כמה כסף עולה לי לקוח שמשלם״ ? ולא - "כמה טראפיק יש כרגע באתר"?

״מה הפער בין הכסף שהשקעתי בקמפיין לעומת הרווח שהפקתי ממנו״? ולא - ״כמה כסף עלה הקמפיין״?.

״מה היה סכום המכירות הכולל שלי היום״? ולא -  ״כמה משתמשים היו אצלי באתר היום?״.

"כמה זמן נשאר אצלי כל לקוח ולקוח"? ולא - "מה ממוצע הזמן של כל הלקוחות".

החלק הפרסומי-שיווקי, הפרפורמנס הוא תחום שכידוע תופס נתח אדיר בהצלחתן של חברות בעידן בו אנו חיים. לדברי דן, כל בעל עסק חייב להתייחס לקמפיין השיווק כאילו היה אחד המוצרים, חומרי הגלם או השירותים שהוא מספק ללקוח ועליו לקחת את הכנסותיו והוצאותיו כחלק מהתזרים החודשי השוטף ולא להפרידו ממנו. הקמפיין אינו מוחשי כמו הכסף הממשי אך הוא זה אשר אחראי לייצור לכם אותו ודרכו ניתן להסיק נתונים חיוביים בהכנסות ולראות עלייה חדה ומתמדת.

אז שאלת השאלות :

"ומה אם זה לא יעבוד אצלי?"

ספקנות היא דרך חשיבה המופעלת בתור אינסטינקט אצל בני האדם - דן והצוות המקצועי המלווה אותו בוגטה חווים זאת על בסיס כמעט יומיומי. אכן קשה מאוד לשבור סטיגמות ולשנות  דפוסי חשיבה שבעלי עסקים הורגלו לעבוד על פיהם אך עם זאת, הוא מקפיד לציין כי כלל העובדים בוגטה הם אנשי מדיה מקצועיים ביותר שנושמים את השיטה מבפנים וניסיונם המקצועי כולו עוסק ב - ‪E-commerce   כלל העובדים מתמקצעים בכל הפלטפורמות שקיימות בשוק היום.

"חובת ההוכחה היא עלינו" כך אומר דן, שכן הוא מאמין בטיפוח כל לקוח ולקוח ביחס אישי ביותר גם אם מדובר בעסק קטן ומתחיל . "אנחנו מכפילים פי 6-30 על כל שקל שלקוח שם על מדיה, ונותנים לו יחס כאילן היה הלקוח היחיד והמרכזי שלנו והלקוחות שלנו בוחרים להישאר איתנו מרצון ובזכות התוצאות.

הנתונים מדברים בעד עצמם

אם הרעיונות הללו נשמעים לכם טוב מדי על הנייר, הנה כמה דוגמאות שמביאה וג'טה מהשטח: לפני מספר חודשים פנתה לחברה לקוחה שהתאכזבה ממספר משרדי פרסום גדולים בארץ, ולמעשה היא הודתה כבר בפגישה הראשונה עם החברה כי היא לא מאמינה בכוחו של קמפיין לחולל שינוי של ממש בטראפיק שלה באתר, וודאי שלא במכירות. לאחר כ 60 ימי עבודה ממוקדת והעברת הזרקור לנתונים החשובים באתר שלה - מחזור המכירות דרך אתר האינטרנט עלה מ- 50,000 ש"ח ל- 342,000 שקלים, הנקודה החשובה היא לדעת להסתכל על הנתונים שאנחנו מקבלים, להסתכל עליהם בצורה אחרת לא בצורה שטחית אלא בצורה מעמיקה.

אז אם גם אתם רוצים לעבוד עם וג'טה ולהצטרף להצלחה, היכנסו לקישור והם כבר יתנו למספרים לעבוד בשבילכם: www.vegeta.co.il

<!-- //--> <!-- //-->
src="https://www.facebook.com/tr?id=567368643981640&ev=PageView&noscript=1"
/> טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר