איך מגישים תלונה באמון הציבור

אמון הציבור מציע שירות לציבור ומעמיד מוקד תלונות צרכניות שמטפל בכ-12 אלף פניות בשנה, כנגד גופים עסקיים. המוקד מאפשר לנו לטפל במקרים פרטניים, וגם לעקוב מקרוב אחר התנהלות העסקים מול הציבור. ניתוח התלונות המגיעות למוקד, מאפשרות ללמוד על תופעות רחבות בענפים שונים ולזהות כשלים ברמת המאקרו. השירות הוא ללא תשלום

שירות לקוחות . צילום: GettyImages

בשיתוף אמון הציבור

בתמיכת הקרן לתובענות ייצוגיות

איך מגישים תלונה?

נכנסנים לאתר שלנו:  https://www.emun.org/

ומקליקים על "הגישו תלונה"

מתוך האתר של אמון הציבור, צילום: אמון הציבור

תעקבו לאחר ההוראות ותזינו את הפרטים הנדרשים .  

יש לפרט את התלונה בצורה עניינית ותמציתית.  כמו כן, יש לציין את מספר הזמנה או לצרף אותה. תלונתכם תועבר כלשונה לעסק בצירוף שמכם ופרטי ההתקשרות שלכם.

כיצד הארגון מטפל בתלונות?

⇐ בשלב הראשון צוות עורכות ועורכי הדין בוחנים את התלונה שהתקבלה ומוודאים כי לא חסרים פרטים והאם התלונה מעידה על פגיעה בזכויות הצרכן.

⇐ בשלב הבא,  התלונה נשלחת להתייחסות של בית העסק בצירוף מכתב מטעם הארגון ובו פירוט דפוס הליקוי העולה מתיאור התלונה.

⇐ לעסק ניתנים 14 יום למתן תשובה. עם קבלת תשובה מבית העסק – מועברת תשובתו לצרכנ/ית להתייחסותו.

⇐ קבלת התלונות והטיפול בהן, נעשית על ידי מערכת מידע ייחודית ומאובטחת. מערכת התלונות מאפשרת גם מעקב של הצרכנים אחר סטטוס הטיפול בתלונה.  

אם מסיבה כלשהי אתם לא מצליחים להזין את תלונתכם במערכת, ניתן  לפנות במייל  info@emun.org    או בפקס  03-5601384

חשוב לדעת: הטיפול שלנו אינו בא להחליף התייעצות או ייצוג על ידי עו"ד, אין בו כל המלצה לנקיטת צעדים משפטיים כלשהם, או משום חוות דעת על סיכוי של כל הליך שתמצאו לנכון לנקוט בו. בהתאם, גם סיום הטיפול שלנו בתלונה אינו מלמד על מוצדקות הטענות של צד זה או אחר.

בתמיכת הקרן לתובענות ייצוגיות

בשיתוף אמון הציבור

כדאי להכיר