דבר נשיא מד"א העולמי

כנשיא מד"א העולמי הנכנס, אני גאה על הזכות להיות חלק מארגון ההצלה הלאומי של ישראל ולסייע להצלחת הארגון, הן בזירה הבינלאומית והן בישראל

גלעד ארדן. צילום: דוברות מד"א

בשיתוף עמותת ידידי מד"א

בעת האחרונה סיימתי את תפקידי כשגריר ישראל באו"ם ובארצות הברית, אך נשארתי בזירה העולמית בתפקיד חדש, מרגש ובעל חשיבות עליונה — כנשיא מד"א העולמי.

במסגרת תפקידי כשגריר ישראל באו"ם ובארצות הברית פעלתי לקידום מדינת ישראל בזירה הבינלאומית. כשר לביטחון פנים וכשר להגנת העורף פעלתי לשמירה על ביטחונם של אזרחי ישראל.

אני משוכנע שהידע והניסיון הרב שרכשתי בתפקידים אלו ובתפקידי הנוספים יסייעו לי לפעול על מנת לקדם את ארגון ההצלה הלאומי של ישראל בזירה העולמית ולייצג את הארגון בפורומים בינלאומיים ובאירועים רמי דרג ברחבי העולם.

נכנסתי לתפקיד בחרדת קודש ומתוך מטרה ברורה לפעול, לקדם ולחזק את מעמדו ומוכנותו של מגן דוד אדום לאתגרים הביטחוניים שמולם ניצבת מדינת ישראל, למען כל אחת ואחד מתושבי המדינה.

גלעד ארדן בביקור במד"א, צילום: דוברות מד"א

מגן דוד אדום הוא מרכיב מרכזי ומהותי בחוסן הלאומי של מדינת ישראל, בהיותו אמון על הצלת חיים בשגרה ובחירום. מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים חסרי תקדים, שהפכו את העורף לחזית.

במציאות זו, כמו גם בשגרה, במד"א מצילים חיי אדם רבים מדי יום באמצעות מוכנות גבוהה, הון אנושי מסור ומקצועי, פריסה רחבה של הארגון בכל הארץ, שירותי הדם המתקדמים וכן חדשנות וטכנולוגיה פורצת דרך.

גלעד ארדן בביקור במעבדות הדם, צילום: דוברות מד"א

מאז שבעה באוקטובר עשרות עובדי מד"א ומתנדביו נפלו ושילמו בחייהם, תוך כדי הצלת חיי רבים. אלה הם ערכי מד"א: הקרבה למען הזולת, ולא בכדי הפך סיפורה של עמית מן ז"ל, פראמדיקית שלנו שנרצחה בקיבוץ בארי בעודה מטפלת בפצועים הרבים, לסמל ולמופת בקרב אנשי הארגון.

גלעד ארדן במד"א, צילום: דוברות מד"א

היכולת של מד"א להציל חיים הינה תודות לתורמים נדיבים בארץ ובעולם, אשר מדינת ישראל ותושביה חשובים להם מאוד. אעשה כל שביכולתי כדי להמשיך ולחזק את מד"א ואת יכולותיו ובכך לחזק את חזית רפואת החירום בישראל.

גלעד ארדן, נשיא מד"א העולמי

בשיתוף עמותת ידידי מד"א

כדאי להכיר