X

האם גם אתם נופלים בטעויות האופנתיות האלה? גלו עכשיו

לפעמים, בלי לשים לב לזה בכלל, אנחנו נופלים למלכודות של סטייל. אבל הגיע הזמן לצאת מהבור ולפתוח את הארון. בטוח יש שם משהו מתאים יותר

מתוך "אמילי בפריז". צילום: באדיבות נטפליקס

אופנה היא אמנות, היא כלי לביטוי עצמי, היא דרך להתלבש כדי לצאת מהבית - אבל לפעמים, אפילו הפאשינסטות החדות ביותר נופלות בפח. האם גם אתם עושים את אחת מהטעויות האופנתיות הללו? בואו נגלה.

בגדים לא מתאימים

טעות: בגדים צמודים מדי או רפויים מדי יכולים להרוס את המראה שלכם ולגרום לכם להיראות מרושלים או חסרי מודעות. אתם בקושי יכולים לנשום? טובעים בתוך הבד? הגיע הזמן לחשבון נפש.

פתרון: הבינו מה המידה הנכונה לכם עבור כל פריט. זה שאתם בדרך כלל מדיום לא אומר שזה נכון לכל חולצה שאי פעם תרכשו. חוץ מזה, אנחנו יכולים להרזות או להעלות במשקל, ולפעמים בגדים אהובים מפעם פשוט כבר לא מתאימים. שימו לב איך מה שאתם לובשים מתאים לכתפיים, למותניים ולגובה שלכם.

התעלמות מהיסודות

טעות: הזנחת היסודות של כל מלתחה לטובת פריטים אופנתיים עלולה להוביל לארון בגדים שבו כלום לא מתאים לכלום. זה גם מקשה על מחזור בגדים. מכנסיים מנומרים זה מהמם, אבל אי אפשר ללבוש את זה כל יום, נכון?

פתרון: בנו בסיס מוצק עם יסודות איכותיים כמו חולצות לבנות, גופיות שחורות, ג'ינסים שגם יושבים טוב וגם נוחים לכם (זה נדיר אז תשמרו עליהם!) וז'אקטים קלאסיים. אפשר לערבב ולהתאים אותם עם פריטים טרנדיים יותר.

עומס יתר של אביזרים

טעות: יותר מדי אביזרים יכולים להרוס גם את ההאאוטפיט המקסים ביותר - ולגרום לכם להיראות מבולגנים וחסרי טעם. עדיף להירגע עם הערבוביה, לא צריך הכל בבת אחת.

פתרון: העיקרון שצריך להנחות אתכם הוא "פחות זה יותר". בחרו אקססורי מיוחד שאתם אוהבים, או שניים, ותנו להם את המקום לזרוח - במקום ללבוש הכל בבת אחת.

הנעליים הלא נכונות

טעות: נעליים לא מתאימות לאירוע או לאאוטפיט יכולות להפיל את כל הלוק. זה כואב, אבל נכון.  

פתרון: ודאו שיש לכם כמה זוגות נעליים שיתאימו לכל יציאה מהבית: קז'ואל, רשמיות וספורטיביות. התאימו את הנעליים למקום שאליו אתם צועדים - ולא פחות מכך לתלבושת עצמה. התחשבו בצבעים ובצורות ובאופן שבו הם משתלבים. נעלי ספורט יכולות למשל לעבוד עם שמלה - אבל לא כל נעליים ולא כל שמלה יעבדו יחד.

תחזוקה קלוקלת - והזנחה פושעת

טעות: לבישת בגדים מקומטים, מוכתמים או כאלה שנראים שעברו יותר מדי בחיים - פוגמת בלוק וגם גורמת לכם להיראות מוזנחים. אם אתם רוצים להיות פרש, גם הבגדים שלכם צריכים להיות כאלה.

פתרון: שמרו על הבגדים שלכם נקיים ותקינים. גהצו את מה שצריך, ובעיקר קפלו או תלו אותם לאחר השימוש (אם לא הגיע הזמן לכביסה). בגדים שנשארים על הכיסא ועוברים כל יום משם למיטה וחוזר חלילה - רק ילכו ויתקמטו. אם יש כתמים או ריחות - לכביסה ועכשיו.

מעקב עיוור אחר טרנדים

טעות: זה שמשהו אופנתי עכשיו לא אומר שהוא מתאים למבנה הגוף או לסגנון האישי שלכם. לבחור משהו שנראה עליכם מוזר - ומרגיש מוזר - זה… ובכן… מוזר.

פתרון: בחרו טרנדים המשלימים את הגזרה והאישיות שלכם. אל תפחדו לדלג על כאלה שלא עובדים עבורכם. אתם לא עובדים בווג, הכל בסדר.

התעלמות מפרופורציות

טעות: ללבוש בגדים שלא מתאימים לפרופורציות של הגוף שלכם עשוי להיות דבר מביך. אולי זה בגד כל כך יפה שקשה לוותר עליו, או שבחלומות יש לכם גוף אחר - אבל הגיע הזמן להתחבר למציאות ולעשות טוב לגוף שנולדתם איתו.

פתרון: למדו מה עובד הכי טוב למבנה הגוף שלכם. לדוגמה, אם אתה קטנטנים, הימנעו מהדפסים גדולים מדי ובחרו בפסים אנכיים כדי ליצור תחושה של אורך.

בסוף, אתם רוצים להיראות טוב, וגם להרגיש טוב במה שאתם לובשים. יש לכם סטייל, רק תנו לו לפרוח.

הכתבה נכתבה בעזרת ChatGPT

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר