X

אסור לצאת עם שחקני הקבוצה ועוד כללים שמעודדות ה"דאלאס קאובויס" חייבות לעמוד בהם

קבוצת "דאלאס קאובויס" היא מהבולטות בליגת הפוטבול האמריקאית. לא פחות פופולריות מהשחקנים, הן מעודדות הקבוצה. החל מתהליכי מיון מוקפדים, דרך אימונים אינטנסיביים ועד לשמירה על תדמית ציבורית, המעודדות הללו מציבות רף גבוה לכל קבוצת מעודדות אחרת בליגה. כדי לשמור על מעמדן כ"אהובות אמריקה", הן חייבות לפעול לפי מספר כללים ברורים

סמל אמריקאי. מעודדות קבוצת ה-NFL דאלאס קאובויס. צילום: freepik

הדאלאס קאובויס היא אחת מקבוצות הפוטבול המפורסמות והמצליחות ביותר בליגת ה-NFL, הפוטבול האמריקאי. הקבוצה נוסדה בשנת 1960 וזכתה חמש פעמים בסופרבול. הקבוצה מייצגת את דאלאס, טקסס, ונחשבת לאחת הקבוצות האהודות ביותר בארצות הברית. עם קהל מעריצים עצום והיסטוריה של הצלחות, הדאלאס קאובויס הם אחד ממותגי הספורט הבולטים ביותר בעולם.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by DCC | Tori (@toriskills)

לא פחות פופולאריות מהשחקנים, הן מעודדות הקבוצה גם כ"אהובות אמריקה" (America's Sweethearts). מאז 1972, שנת תחילת פעילות המעודדות, הן הפכו לסמל לא רק של הספורט האמריקאי אלא גם של תרבות הפופ האמריקאית בכלל. מעודדות הדאלאס קאובויס נמצאות במרכז תשומת הלב הציבורית והמדיה יותר מכל קבוצת מעודדות אחרת בליגה. הסיבות לכך ככל הנראה נוגעות למקצועיות, היסטוריה, אייקוניות, תלבושות ייחודיות, השתתפות בהופעות, אירועים ומסעות פרסום, השפעה על קבוצות אחרות, וכד'. :למעשה, הן נציגות תרבותיות של ארצות הברית בכל העולם. מסתבר שכדי להיות מעודדת של דאלאס קאובויס יש הרבה חוקים שצריך לעמוד בהם. בדקנו ב-ChatGPT אילו בדיוק:

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Dallas Cowboys Cheerleaders (@dccheerleaders)

יש חוקים שצריך לעמוד בהם עוד לפני שמתקבלים לקבוצה

כדי לנסות להתקבל, כל המועמדות חייבות להיות בנות 18 לפחות עם תחילת האודישנים, אבל אין הגבלת גיל עליונה. שיעורי הכנה לאודישנים לא מחייבים נלמדים על ידי מעודדות נוכחיות ובעבר, והם עוזרים למועמדות לקראת האודישן.

כדי להגיש מועמדות, יש לשלוח תמונת פנים, תמונה גוף מלאה, וידאו הקדמה של 20 שניות ווידאו ריקוד. באודישנים, השופטים מתמקדים בטכניקת ריקוד, בעיטות גבוהות, פיצולים, הופעה אישית, אנרגיה, התלהבות, יציבות, דמות ואישיות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Dallas Cowboys Cheerleaders (@dccheerleaders)

המעודדות חייבות להשתתף בכל החזרות

לפני תחילת עונת ה-NFL, ישנן שתיים עד חמש חזרות מחייבות, ולאחר מכן יש לוח זמנים קבוע עם תחילת העונה. החזרות מתקיימות בערבים, עם חזרות נוספות בסופי שבוע לקבוצת המופעים והמתחילות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Claire Wolford (@clairewolford)

המעודדות חייבות לשמור על צורת גוף מסוימת

המעודדות לא יכולות להעלות במשקל. כיום, האתר של ה-DCC מציין שאין דרישות משקל, אך מצפים מהמעודדות להיראות פרופורציונליות בבגדי ריקוד.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Dallas Cowboys Cheerleaders (@dccheerleaders)

השיער חייב להיות פזור

גם בזמן החזרות, השיער חייב להיות פזור וזורם. התספורת חייבת להיות "עדכנית" ואסור להסתיר את הפנים. הטיפול בשיער מתבצע לכל אורך השנה בסלון הרשמי של ה-DCC.

האיפור חייב להיות טבעי ונייטרלי

ישנה התמקדות במראה טבעי. באודישנים, מומלץ להשתמש בגוונים שמתאימים ליופי הטבעי של המועמדת. איפור מאט מועדף, וגם צבעי לחיים ושפתיים נייטרליים אך תוססים. שפתון אדום וציפורניים אדומות אינם מותרים.

התלבושות מסופקות - וצריך להחזירן

תלבושות בסיסיות וציוד חזרות מסופקים, וכל הציוד של הקבוצה צריך להיות מוחזר לפני האודישנים הסופיים של העונה הבאה.

המעודדות חייבות לדאוג לגרביונים משלהן

הגרביונים חייבים להיות בצבע עור, שקופים ולא בולטים יותר מהתלבושת.

מראה נקי ומושלם

המעודדות צריכות לשמור על מראה נקי ומושלם, להימנע מצריכת אלכוהול וקעקועים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Dallas Cowboys Cheerleaders (@dccheerleaders)

אסור להתקרב לשחקנים

מעודדות הדאלאס קאובויס אינן מורשות לצאת עם שחקני הקבוצה. זהו אחד מהחוקים הקפדניים ביותר שחלות על המעודדות ונועד לשמור על מקצועיות ויחסים ברורים. החוקים הללו אינם כתובים אך ידועים לכל המעורבים בקבוצה, ונאכפים בקפדנות. במקרה של הפרת הכלל, תיתכן הדחה (של המעודדת). 

תשלום לפי לוח זמנים

למרות הכללים הקפדניים, המעודדות של ה-NFL מקבלות תשלום מינימלי עבור חזרות, משחקי בית והופעות שונות. לפי דיווחים שונים, מעודדות ה-NFL באופן כללי מרוויחות שכר נמוך יחסית בהשוואה לשחקני הפוטבול ולגורמים אחרים בליגה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר