X

כך תשכנעו מוקדי שירות להוזיל לכם את החשבונות

הגיע אליכם חשבון גבוה מכפי שציפיתם, או שסתם הבנתם פתאום שאתם מוציאים על שירות מסוים יותר כסף מאחרים? כך תצליחו לנהל מו"מ מול מוקדי השירות להוזיל את העלויות המיותרות

אילוסטרציה. צילום: GettyImages

התמודדות עם חשבונות גבוהים – בין אם הם נכונים או שגויים – מבאסת. אבל בעזרת הטקטיקות הנכונות, לעתים קרובות אפשר לחסוך עלויות על ידי ערעור על גובה החיובים מול מוקדי השירות. הנה כמה טיפים שסיכמה לנו Claude על פי מאמר של שארלוט קאוולס ב-The Cut, שהתבסס על הניסיון האישי שלה ועל שיחות עם מומחים: 

1. בואו מוכנים לשיחה
ערכו השוואות עלויות ורישומי עסקאות, כראיה לחיזוק ערעורים על חשבונות שגויים לכאורה או בקשות להורדת גובה חשבונות קבועים. דעו בדיוק איזה תמחור לבקש.

2. התמקדו בחשבונות גמישים יחסית
היעדים המובילים הם כרטיסי אשראי, בתי חולים, ביטוח וטלפון/אינטרנט. בדקו אם יש לכם מנויים קבועים שאינם בשימוש ואפשר לוותר עליהם לחלוטין.

3. קחו בחשבון מניעים ומינוף
עדיף לנהל את המו"מ מעמדה של נאמנות והצדקה סבירה. התחילו בנימוס, ולא באגרסיביות, בניסיון למצוא פשרה.

4. הכינו תסריט
שמרו על קור רוח, הדגישו מאמץ לפתרון בעיות יחד על פני הצגת דרישות. אם אתם נתקלים בסירוב, שאלו בנימוס "למה לא?", כדי לפתוח דלת לאפשרויות ופשרות אחרות.

5. נסו ערוצים שונים
דברו עם מספר נציגי שירות בטלפון, בצ'אט מקוון או באפליקציה של החברה הרלוונטית. התמידו בגישה מכבדת, גם בשיחות עם בני אדם ואפילו בשיחות עם "בוטים”.

אמנם, לא תמיד תצליחו להוריד עלויות של חשבוניות, אפילו עם תשתמשו בכל העצות הללו – אבל אלה שכן תצליחו להוריד שווים את המאמץ. בתקופה שבה המחירים עולים בלי הפסקה וצריך לחשוב מחדש על כל שקל שיוצא מהחשבון, באמת אין לכם מה להפסיד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר