מסעדה בעיר דנבר, קולורדו בארצות הברית בשם "הדיינר של טום" החליטה לשים סוף לשאלות המציקות של לקוחותיה ולהתחיל לחייב אותם על כל שאלה.
לפני מספר שבועות, משתמש ברשת החברתית רדיט פרסם תמונה של חשבון מהמסעדה, שהראה חיוב על פירה, סנדוויץ' הודו ושאלה טיפשה אחת. כמובן שגולשי האתר והרשתות החברתיות עפו על המיזם המשעשע ותהו האם מדובר במתיחה של המלצרים או ברעיון ממשי לאורך זמן.
View this post on Instagram
החשבון שקיבל המשתמש במסעדה
התהייה הזו הובילה את אחת מרשתות הטלוויזיה בעיר לפנות אל מנהל המסעדה כדי להבין האם מדובר בטעות. הוא מצידו סיפר "כי זו לא רמאות בכלל, בתפריט שלנו יש ממש תיאור של חיוב ב-38 סנטים על שאלות מטופשות. זו כוונה להשרות קצת רוח של כיף על הסועדים שלנו שצוחקים מהתפריט הזה. מאד חשוב בעולם הרציני שלנו קצת רוח של שטות".
עוד הוסיף המנהל, האנטר לנדרי, כי במסעדה "גובים את החשבון הזה רק כשיש רוח טובה עם הסועדים שאז רואים את השורה הזו ומתחילים לשאול בכוונה שאלות מטופשות. השאלות הכי נפוצות הן האם יש מים בקרח שלנו והאם צריך לשלם על כריך ההודו שלנו".
וזו אינה השורה המבדחת היחידה בתפריט של המסעדה. תחת הכותרת ארוחות בריאות מופיעה "מנה" ובה העצה: דלג על הארוחה שלך, זה מאוד בריא ו"מנה" אחרת מציעה: אכלת במסעדה? עכשיו לך הביתה ברגל.
"הכל כאן זה חלק מהרצון שלנו שאנשים ייהנו קצת מהחיים" סיכם לנדרי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו